Darmowa oferta
- już za kilka chwil na Twojej skrzynce.
Właściwości zdrowotne herbaty podkreślane są przez wielu naukowców. Z pewnością jest to napój, który oddziałuje na nasz organizm dużo bardziej pozytywnie, niż dla przykładu kawa. Jak się jednak okazuje dla wielu osób picie herbaty jest… krępujące.
Prowadzone badania dobitnie pokazują, że liczne grono mężczyzn ma spory problem z zamawianiem herbaty w miejscach publicznych. Dlaczego? Odpowiedź na to pytanie jest prosta. Otóż uważają oni herbatę za napój bardzo „kobiecy”. Stąd też pewne opory i skrępowanie w sytuacji, kiedy mają zamówić ją dla siebie. Tą tendencję postanowiła zmienić nowojorska studentka, Maya Gershoni.
Stworzyła ona projekt opakowania na herbatę, które ma połączyć w sobie estetykę, oryginalność, a przede wszystkim ośmielić mężczyzn do zamawiania tego napoju w kawiarniach oraz restauracjach. Czy udało jej się osiągnąć zamierzony efekt?
W pierwszej kolejności warto zwrócić uwagę na zróżnicowaną kolorystykę poszczególnych opakowań. Jest ona dostosowana do smaków herbaty proponowanych przez producenta. Poszczególne projekty tworzą bardzo ciekawe zestawienia kolorystyczne, które z jednej strony nadają opakowaniom unikalności, a jednocześnie utrzymują się w standardach dobrego smaku.
Oprócz kolorystyki bardzo ważną rolę odgrywa także wypełnienie „strony tytułowej” opakowania treścią. Elementem przewodnim jest, zapisane w języku angielskim, hasło „Zrób mi herbatę” – „Make me a Make Me” (w tym przypadku nazwa herbaty).. Ma być ono formą ośmielenia mężczyzn do zamówienia herbaty w kawiarni bądź restauracji. Jednocześnie sama nazwa herbaty powoduje powstanie bardzo humorystycznego zdania podczas zamawiania napoju (wspomniane już wcześniej „Make me a Make Me”). Na każdym z opakowań podkreślona jest także oryginalność poszczególnych mieszanek. Swoistym uzupełnieniem jest hasło nawołujące do picia dużych ilości herbaty.
Warto zwrócić uwagę na charakterystyczną czcionkę, której użyto do projektu. Jest ona bardzo oryginalna, ale jednocześnie idealnie wpasowuje się w kolorystykę projektu.
Czy warto pić herbatę? Z pewnością tak! Czy trzeba wstydzić się jej zamawiania? Absolutnie nie! I wszyscy mężczyźni powinni to jak najszybciej zrozumieć. I to dla własnego zdrowia oraz dobrego samopoczucia!
A czy Wy kiedykolwiek wstydziliście się zamówić herbatę w kawiarni?
będzie mi miło
otrzymać Twoje wsparcie
Popularny program telewizyjny
odwiedza Owocne Studio.
Zobacz krótkie video
Ulubione
Bądź blisko
Jeśli lubisz być blisko rzeczy pięknych, to śledź opakowania świata na facebook.
Zaczniemy od opracowania nazwy, która nada właściwego znaczenia.
Następnie stworzymy dumne logo, które wyróżni ją od konkurencji.
Potem zaprojektujemy opakowanie, które samo wpada do koszyka.
Następnie stworzymy stronę, która wypromuje to w sieci.
Tak, to robimy. Możemy robić to także dla Ciebie.
Napisz studio@owocni.pl lub zadzwoń: 660 970 980