Darmowa oferta
- już za kilka chwil na Twojej skrzynce.
Włochy kojarzą się wielu osobom z piękną, słoneczną pogodą, modnymi ubraniami, espresso oraz pizzą. Warto jednak zauważyć, że we Włoszech funkcjonuje, tak jak w innych krajach, przemysł dostarczający na rynek różnego rodzaju produkty. Wśród nich znajdują się również…żarówki. Faktem jest, że Włochom nie brakuje fantazji. Czy jednak sprawdza się to także w przypadku opakowań na tego typu produkty?
Projektowanie opakowania dla żarówki z pewnością nie należy do prostych zadań. W tym przypadku możemy jednak zauważyć pewien ściśle określony zamysł w tworzeniu produktu końcowego. Agencja Hesten Creative postanowiła podkreślić pochodzenie reklamowanej żarówki. Dlatego też kolorystyka opakowania w sposób oczywisty nawiązuje do flagi Włoch. Z drugiej strony trzeba zaznaczyć, że opakowanie ma bardzo subtelny charakter. Kolorem dominującym jest w jego przypadku biel. Swego rodzaju uzupełnieniem jest zielone wieczko oraz czerwony element grafiki na froncie opakowania. Całość, w sposób bardzo zgrabny, daje nam do zrozumienia, że mamy do czynienia z produktem „Made in Italy”.
Warto także zwrócić uwagę na czcionkę, która została wykorzystana w projekcie opakowania. Jest ona delikatna, subtelna i…czasem przypominająca tę zamieszczaną w menu pizzerii. Opakowanie silnie nawiązuje do kraju pochodzenia, a z drugiej strony podkreśla nowoczesność, a tym samym i wydajność, samego produktu. Przecież Klienci nie kupują opakowania, lecz w głównej mierze zwracają uwagę na jego zawartość.
Z drugiej strony, jak pokazują badania, coraz częściej sięgamy po produkty „regionalne”, a przynajmniej takie, które wytwarzają rodzime firmy. Oczywiście pod warunkiem, że prezentują odpowiednio wysoką jakość. Dlatego też producenci, w tym także Luccia Tucci, starają się jak najmocniej podkreślić pochodzenie firmy.
Analizując opakowanie żarówek firmy Luccia Tucci można śmiało stwierdzić, że jest ono przemyślane w każdym calu. Producent właściwie określił grupę docelową, na której najbardziej mu zależy (Włosi), jednocześnie nie zamykając się na pozostałe rynki zbytu.
A czy Wy kupujecie wyroby rodzimych producentów?
będzie mi miło
otrzymać Twoje wsparcie
Popularny program telewizyjny
odwiedza Owocne Studio.
Zobacz krótkie video
Ulubione
Bądź blisko
Jeśli lubisz być blisko rzeczy pięknych, to śledź opakowania świata na facebook.
Zaczniemy od opracowania nazwy, która nada właściwego znaczenia.
Następnie stworzymy dumne logo, które wyróżni ją od konkurencji.
Potem zaprojektujemy opakowanie, które samo wpada do koszyka.
Następnie stworzymy stronę, która wypromuje to w sieci.
Tak, to robimy. Możemy robić to także dla Ciebie.
Napisz studio@owocni.pl lub zadzwoń: 660 970 980