Darmowa oferta
- już za kilka chwil na Twojej skrzynce.
Vittel, wiodąca marka wśród wód mineralnych na rynku francuskim, poszerza swoje portfolio. Międzynarodowa agencja Logic Design, z oddziałem w Warszawie, stworzyła nową identyfikację wizualną linii premium, która skierowana jest do sektora hotelarsko-gastronomicznego.
W 2013 roku agencja Logic Design odświeżyła identyfikację wizualną klasycznej linii opakowań marki, w sposób, który wyraża witalność płynącą z wody Vittel i odnosi się do motywu tryskającej wody w kształcie litery V. Opierając się na tej koncepcji agencja zaproponowała wersję premium wody Vittel dla sektora restauracji i hoteli.
Stylowa i elegancka linia premium nawiązuje zarówno do tryskającej wody źródlanej jak i czapki kucharza. Agencja Logic Design zaproponowała także nowy kształt etykiet, aby zwiększyć ich czytelność. Grafika linii premium jest podkreślona przez użycie szlachetnego, posrebrzanego papieru.
Nowa linia jest dostępna w 3 formatach: 1 l, 500 ml i 250 ml. Zobacz inne projekty butelek z wodą
będzie mi miło
otrzymać Twoje wsparcie
Popularny program telewizyjny
odwiedza Owocne Studio.
Zobacz krótkie video
Ulubione
Bądź blisko
Jeśli lubisz być blisko rzeczy pięknych, to śledź opakowania świata na facebook.
Zaczniemy od opracowania nazwy, która nada właściwego znaczenia.
Następnie stworzymy dumne logo, które wyróżni ją od konkurencji.
Potem zaprojektujemy opakowanie, które samo wpada do koszyka.
Następnie stworzymy stronę, która wypromuje to w sieci.
Tak, to robimy. Możemy robić to także dla Ciebie.
Napisz studio@owocni.pl lub zadzwoń: 660 970 980
Zaszczyt pierwszego komentarza trafił do mnie….
Ciekawa nowa identyfikacja, nadaje elegacji butelce, a tym samym całość wygląda teraz na prestiżowy i elegancki produkt. POzdrawiam