Wyceń tu swój projekt (za darmo)

Vittel wkracza w świat HoReCa


0

Vittel, wiodąca marka wśród wód mineralnych na rynku francuskim, poszerza swoje portfolio. Międzynarodowa agencja Logic Design, z oddziałem w Warszawie, stworzyła nową identyfikację wizualną linii premium, która skierowana jest do sektora hotelarsko-gastronomicznego.

W 2013 roku agencja Logic Design odświeżyła identyfikację wizualną klasycznej linii opakowań marki, w sposób, który wyraża witalność płynącą z wody Vittel i odnosi się do motywu tryskającej wody w kształcie litery V. Opierając się na tej koncepcji agencja zaproponowała wersję premium wody Vittel dla sektora restauracji i hoteli.

Stylowa i elegancka linia premium nawiązuje zarówno do tryskającej wody źródlanej jak i czapki kucharza. Agencja Logic Design zaproponowała także nowy kształt etykiet, aby zwiększyć ich czytelność. Grafika linii premium jest podkreślona przez użycie szlachetnego, posrebrzanego papieru.

Nowa linia jest dostępna w 3 formatach: 1 l, 500 ml i 250 ml. Zobacz inne projekty butelek z wodą

VITTE_trzy_formaty

VITTEL_close-up

VITTEL_front_i_rewers_etykiety

będzie mi miło
otrzymać Twoje wsparcie

Projekt: Logic-Design
Kraj: Polska
Anna Mazur
Studio Owocni
Z ostatniej chwili

Popularny program telewizyjny
odwiedza Owocne Studio.

Zobacz krótkie video

Bądź blisko

Jeśli lubisz być blisko rzeczy pięknych, to śledź opakowania świata na facebook.

    • Emil
    • 28 października 2015
    Odpowiedz

    Zaszczyt pierwszego komentarza trafił do mnie….
    Ciekawa nowa identyfikacja, nadaje elegacji butelce, a tym samym całość wygląda teraz na prestiżowy i elegancki produkt. POzdrawiam

Zostaw komentarz

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *