Darmowa oferta
- już za kilka chwil na Twojej skrzynce.
Nie tylko słuchawki
Zadaniem agencji było stworzenie oryginalnego opakowania dla słuchawek, które jednoznacznie będzie wyróżniać się spośród innych. Każdego dnia Klienci szukający sprzętu audio oglądają dziesiątki słuchawek. Ich uwagę ma jednak przykuć tylko jeden produkt. Ten produkowany przez Gavio. Pytanie tylko co w nim takiego wyjątkowego?
Zacznijmy zatem od wyglądu zewnętrznego. Prosta, ergonomiczna forma oraz bardzo charakterystyczna stylistyka. Opakowanie wydaje się bardzo lekkie. Utrzymane jest w jasnej stylistyce wzbogaconej unikalnym motywem graficznym. To co warto podkreślić, to niebywała nowoczesność układu graficznego. Nieco futurystyczny wzór podkreśla, że mamy do czynienia z produktem wykonanym w najnowszej technologii. Oczywiście opakowanie spełnia także swoją zasadniczą rolę, którą jest prezentacja zarówno produktu jak i samej marki. Logo firmy Gavio oraz grafika przedstawiająca słuchawki doskonale komponują się z tłem. Warto zwrócić uwagę na kilka wersji kolorystycznych opakowania i samego produktu. Dzięki temu każdy może wybrać kolor słuchawek, który najbardziej mu odpowiada. Elementem charakterystycznym, i bardzo praktycznym, jest także estetyczny uchwyt na górnej części pudełka.
Wnętrze z recyclingu
Co można powiedzieć o wnętrzu opakowania? Najważniejsze jest chyba to, że zostało ono stworzone z materiałów pochodzących z recyklingu. Aluminiowe pudełko, neoprenowa gąbka wypełniająca wnętrze oraz mały futerał na słuchawki zostały wykonane z materiałów wtórnych. Na uwagę zasługuje estetyczne i przemyślane ułożenie poszczególnych elementów w pudełku. Minimalne rozmiary połączone z maksymalną zawartością.
Można śmiało stwierdzić, że agencji McCoy Bespoke udało się osiągnąć zamierzony cel. Stworzony został model opakowania, który wyróżnia się spośród całej masy innych, bijących po oczach sztucznym plastikiem. Bardzo małe pudełko przyciąga wzrok swoimi miniaturowymi wymiarami jak również interesującą i zróżnicowaną kolorystyką. Można chyba śmiało założyć, że ten projekt przyczyni się do znacznego wzrostu sprzedaży produktu firmy Gavio.
A wy kupując słuchawki zwracacie uwagę na opakowanie? A może bardziej przemawia do was znana nazwa firmy?
Sprawdź też projekt opakowania Rockowej herbaty oraz projekt opakowania słuchawek Panasonic Note.
będzie mi miło
otrzymać Twoje wsparcie
Popularny program telewizyjny
odwiedza Owocne Studio.
Zobacz krótkie video
Ulubione
Bądź blisko
Jeśli lubisz być blisko rzeczy pięknych, to śledź opakowania świata na facebook.
Zaczniemy od opracowania nazwy, która nada właściwego znaczenia.
Następnie stworzymy dumne logo, które wyróżni ją od konkurencji.
Potem zaprojektujemy opakowanie, które samo wpada do koszyka.
Następnie stworzymy stronę, która wypromuje to w sieci.
Tak, to robimy. Możemy robić to także dla Ciebie.
Napisz studio@owocni.pl lub zadzwoń: 660 970 980