Darmowa oferta
- już za kilka chwil na Twojej skrzynce.
Puszka kawy Nescafe Red Cup Limited Edition została zaprojektowana jako edycja limitiowana na rok 2013. Warto wspomnieć, że marka Nestle pierwszy raz zastosowała blaszaną puszkę do edycji limitowanej swojej kawy w tym oto projekcie. Puszka została podzielona na trzy warstwy. Pierwsza warstwa to kolor czerwony, który kojarzy się z marką Nescafe. Druga warstwa to srebrny lśniący kolor. Został on wybrany, ponieważ żadna inna firma nie wykorzystała go do swoich produktów. Ta część ma najbardziej wyróżniać dany produkt spośród konkurencji. Oraz ostatnia dolna warstwa, która przedstawia nam morze kawy. Możemy także zauważyć wyskakujące z morza pojedyncze ziarenka kawy. Trzeba przyznać, że całość prezentuje się bardzo ciekawie i z pewnością może się podobać. Teraz już tylko potrzebne są kubki do kawy .
będzie mi miło
otrzymać Twoje wsparcie
Popularny program telewizyjny
odwiedza Owocne Studio.
Zobacz krótkie video
Ulubione
Bądź blisko
Jeśli lubisz być blisko rzeczy pięknych, to śledź opakowania świata na facebook.
Zaczniemy od opracowania nazwy, która nada właściwego znaczenia.
Następnie stworzymy dumne logo, które wyróżni ją od konkurencji.
Potem zaprojektujemy opakowanie, które samo wpada do koszyka.
Następnie stworzymy stronę, która wypromuje to w sieci.
Tak, to robimy. Możemy robić to także dla Ciebie.
Napisz studio@owocni.pl lub zadzwoń: 660 970 980