Darmowa oferta
- już za kilka chwil na Twojej skrzynce.
Projekt etykiet na butelki do wina wykonany przez studenta w ramach zajęć. Autor chciał stworzyć linię produktów, które kojarzyły będą się z klasą Premium, ale także przyciągnąć wzrok konsumenta i uniknąć często spotykanej tutaj sztampowości. Udało się to poprzez połączenie klasycznego stylu ze świeżymi, odważnymi wizerunkami owoców. Co ważne, etykiety są lekkie i nie przytłaczają mnogością barw oraz kształtów. Eleganckie, czarne butelki okraszone zostały jedynie kolorowymi zdjęciami owoców wraz z tryskającym sokiem i ich czytelnymi nazwami pisanymi klasycznym krojem pisma. Dzięki temu całość z daleka się wyróżnia, a przede wszystkim czytelnie informuje, jaki smak wina kryje butelka. Pomimo zastosowania różnych, w zależności od smaku, kolorów także w nazwie marki, czy też w tekście oraz folii na szyjce cała linia produktów wciąż pozostaje spójna i rozpoznawalna. Zobacz też inne projekty autorstwa polskich designerów: Opakowania jednorazowe, Slow Food oraz Kujawska Tradycja.
będzie mi miło
otrzymać Twoje wsparcie
Popularny program telewizyjny
odwiedza Owocne Studio.
Zobacz krótkie video
Ulubione
Bądź blisko
Jeśli lubisz być blisko rzeczy pięknych, to śledź opakowania świata na facebook.
Zaczniemy od opracowania nazwy, która nada właściwego znaczenia.
Następnie stworzymy dumne logo, które wyróżni ją od konkurencji.
Potem zaprojektujemy opakowanie, które samo wpada do koszyka.
Następnie stworzymy stronę, która wypromuje to w sieci.
Tak, to robimy. Możemy robić to także dla Ciebie.
Napisz studio@owocni.pl lub zadzwoń: 660 970 980