Darmowa oferta
- już za kilka chwil na Twojej skrzynce.
Eksperci oraz dietetycy zawzięcie odradzają kupowanie i spożywanie wszelkiego rodzaju wód smakowych. Panuje powszechna opinia, że zamiast wyciągu z owoców pływają w niej liczne konserwanty oraz polepszacze smaku. Niestety sporo jest prawdy w tym twierdzeniu. Niemniej jednak są także produkty dobrej jakości i przede wszystkim nie wpływające w sposób negatywny na nasz organizm. Pytanie tylko jak wyróżnić je spośród wielu innych, oferowanych w tej kategorii.
Fundamentem sukcesu wody owocowej może stać się odpowiednio zaprojektowane opakowanie. I takie właśnie wykonał turecki student Ibrahim Ozen. Dlaczego akurat ta koncepcja może przynieść producentowi wody powodzenie? Przede wszystkim z powodu swej prostoty oraz naturalności. Opakowanie zostało zaprojektowane na bazie szklanej, smukłej butelki. Naturalny materiał oraz ergonomiczny, nieco nietypowy kształt sprawiają, że już w pierwszym momencie produkt wzbudza nasze zaciekawienie. Co istotne nie zwraca on uwagi Klienta bogatą i krzykliwą kolorystyką czy też chwytliwymi hasłami. Projektanci obrali nieco inną strategię.
Opakowanie ma nie tylko wzbudzać zainteresowanie, ale także charakteryzować dany produkt. Tak właśnie jest w tym przypadku. Szklana butelka posiada bardzo charakterystyczne elementy umieszczone na dnie. Są to miniaturki owoców, które jednocześnie informują nas o smaku danej wody. Ten mały szczegół sprawia, że nie trzeba już umieszczać dodatkowych etykiet i informacji. Jeden drobny element dostarcza nam kompleksowej informacji.
Jednolity kształt, gustowne, niebieskie nakrętki oraz przezroczysta etykieta, z nazwą produktu oraz jego smakiem, tworzą spójną całość. Patrząc na ten produkt od razu mamy skojarzenia ze zdrową, wolną od chemii wodą. I o to właśnie chodziło producentowi. Design, który wyróżnia, a jednocześnie w idealny sposób wyraża charakter oraz właściwości produktu.
Warto pamiętać, że opakowanie ma na celu w głównej mierze reklamować dany produkt. Butelka wody Core jest sama w sobie doskonałą formą promocji. Oryginalna, gustowna, estetyczna i co najważniejsze posiadająca bardzo cenną zawartość.
A jaką wodę Wy najczęściej pijecie?
będzie mi miło
otrzymać Twoje wsparcie
Popularny program telewizyjny
odwiedza Owocne Studio.
Zobacz krótkie video
Ulubione
Bądź blisko
Jeśli lubisz być blisko rzeczy pięknych, to śledź opakowania świata na facebook.
Zaczniemy od opracowania nazwy, która nada właściwego znaczenia.
Następnie stworzymy dumne logo, które wyróżni ją od konkurencji.
Potem zaprojektujemy opakowanie, które samo wpada do koszyka.
Następnie stworzymy stronę, która wypromuje to w sieci.
Tak, to robimy. Możemy robić to także dla Ciebie.
Napisz studio@owocni.pl lub zadzwoń: 660 970 980