Darmowa oferta
- już za kilka chwil na Twojej skrzynce.
Projekt butelki wina wykonany dla belgijskich supermarketów Delhaize. Supermarkety te stworzyły własną markę, którą nazwali „365”. Wina te są dość tanie, ale dzięki swoim etykietom wyglądają na produkty co najmniej ze średniej półki. Na etykietach znajduje się wyrzeźbiony korek z doczepionymi dodatkami tak, aby przypominał ludka bądź zwierzątko oraz nawiązywał do danego kraju, z którego pochodzi konkretne wino. W ten oto sposób przykładowe australijskie wino ma przy korku dorobione uszy, oczy i nos przez co wygląda jak miś koala. Uważam to za świetny pomysł. Coś tak prostego jak korek do wina, został ubrany w różne rzeczy i stworzył przy okazji coś oryginalnego. Jak widać dobre rzeczy można wykonać z czegoś bardzo prostego. Która projekt butelki wina podoba się Wam bardziej? Undercover Wine czy Error Wine?
będzie mi miło
otrzymać Twoje wsparcie
Popularny program telewizyjny
odwiedza Owocne Studio.
Zobacz krótkie video
Ulubione
Bądź blisko
Jeśli lubisz być blisko rzeczy pięknych, to śledź opakowania świata na facebook.
Zaczniemy od opracowania nazwy, która nada właściwego znaczenia.
Następnie stworzymy dumne logo, które wyróżni ją od konkurencji.
Potem zaprojektujemy opakowanie, które samo wpada do koszyka.
Następnie stworzymy stronę, która wypromuje to w sieci.
Tak, to robimy. Możemy robić to także dla Ciebie.
Napisz studio@owocni.pl lub zadzwoń: 660 970 980