Darmowa oferta
- już za kilka chwil na Twojej skrzynce.
Dotychczasowy wizerunek produktu wyglądał archaicznie. Była to „kopia” Coca Coli. Polo Cola swój wygląd odziedziczyła w 80% od „Polo Cockty”, produktu który zniknął z polskiego rynku konsumenckiego kilka lat temu. Na tle bezpośredniej konkurencji Polo Cola postrzegana była jako produkt gorszy, niższej kategorii. Brak elementów emocjonalnych stanowił istotną barierę w pozyskiwaniu nowych użytkowników, w szczególności konsumentów młodszej generacji.
Naszą ambicją było aby nowa interpretacja graficzna nazwy produktu, zastosowane liternictwo (typografia) nie tylko realizowało założenia przygotowanej koncepcji, ale przede wszystkim wyróżniało produkt podnosząc jego rangę i prestiż w oczach konsumentów. Głównym elementem opakowania, absorbującym uwagę, mającym jednocześnie duży wpływ na jego ostateczny wygląd jest biały panel (komiksowy dymek) umieszczony w centralnym miejscu etykiety. Kształt panelu to rodzaj Brand Hero, ważny element mnemotechniczny odpowiedzialny za zapamiętywalność produktu, zapewniając mu natychmiastowe wyróżnienie na sklepowej półce. Zapraszamy również do obejrzenia projektu butelki soku Peela Fruit oraz projektu puszki i butelki napoju Cocolino.
Popularny program telewizyjny
odwiedza Owocne Studio.
Zobacz krótkie video
Ulubione
Bądź blisko
Jeśli lubisz być blisko rzeczy pięknych, to śledź opakowania świata na facebook.
Zaczniemy od opracowania nazwy, która nada właściwego znaczenia.
Następnie stworzymy dumne logo, które wyróżni ją od konkurencji.
Potem zaprojektujemy opakowanie, które samo wpada do koszyka.
Następnie stworzymy stronę, która wypromuje to w sieci.
Tak, to robimy. Możemy robić to także dla Ciebie.
Napisz studio@owocni.pl lub zadzwoń: 660 970 980