Wyceń tu swój projekt (za darmo)

Dotychczasowy wizerunek produktu wyglądał archaicznie. Była to „kopia” Coca Coli. Polo Cola swój wygląd odziedziczyła w 80% od „Polo Cockty”, produktu który zniknął z polskiego rynku konsumenckiego kilka lat temu. Na tle bezpośredniej konkurencji Polo Cola postrzegana była jako produkt gorszy, niższej kategorii. Brak elementów emocjonalnych stanowił istotną barierę w pozyskiwaniu nowych użytkowników, w szczególności konsumentów młodszej generacji.

Naszą ambicją było aby nowa interpretacja graficzna nazwy produktu, zastosowane liternictwo (typografia) nie tylko realizowało założenia przygotowanej koncepcji, ale przede wszystkim wyróżniało produkt podnosząc jego rangę i prestiż w oczach konsumentów. Głównym elementem opakowania, absorbującym uwagę, mającym jednocześnie duży wpływ na jego ostateczny wygląd jest biały panel (komiksowy dymek) umieszczony w centralnym miejscu etykiety. Kształt panelu to rodzaj Brand Hero, ważny element mnemotechniczny odpowiedzialny za zapamiętywalność produktu, zapewniając mu natychmiastowe wyróżnienie na sklepowej półce. Zapraszamy również do obejrzenia projektu butelki soku Peela Fruit oraz projektu puszki i butelki napoju Cocolino.

Projekt butelki Polo Cola Projekt butelki Polo Cola

będzie mi miło
otrzymać Twoje wsparcie

Projekt: Trendmark
Kraj: Polska
Anna Mazur
Studio Owocni
Z ostatniej chwili

Popularny program telewizyjny
odwiedza Owocne Studio.

Zobacz krótkie video

Bądź blisko

Jeśli lubisz być blisko rzeczy pięknych, to śledź opakowania świata na facebook.

Pierwszy komentarz do artykułu, może być Twój.

Zostaw komentarz

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *