Darmowa oferta
- już za kilka chwil na Twojej skrzynce.
Projekt butelki Bacardi wykonany przez brytyjskiego studenta. Głównym założeniem projektu było stworzenie butelki, która trafi do mężczyzn w przedziale wiekowym od 18 do 24 lat.
Głównym celem marki Bacardi jest to, żeby ich trunki kojarzyły się z dobrą imprezą w doborowym towarzystwie. Celem studenta było stworzenie podobnego efektu a wręcz jego rozwinięcie. Grafika która zajmuję większą część butelki jest nietoperz wzięty prosto z logo marki. Tuż pod tą grafiką znajduje się informacja dotycząca wieku istnienia marki czyli roku 1862.
Studenci zaprojektowali także skrzynkę piwa Hodor oraz zestaw pomocy dla bezdomnych.
będzie mi miło
otrzymać Twoje wsparcie
Popularny program telewizyjny
odwiedza Owocne Studio.
Zobacz krótkie video
Ulubione
Bądź blisko
Jeśli lubisz być blisko rzeczy pięknych, to śledź opakowania świata na facebook.
Zaczniemy od opracowania nazwy, która nada właściwego znaczenia.
Następnie stworzymy dumne logo, które wyróżni ją od konkurencji.
Potem zaprojektujemy opakowanie, które samo wpada do koszyka.
Następnie stworzymy stronę, która wypromuje to w sieci.
Tak, to robimy. Możemy robić to także dla Ciebie.
Napisz studio@owocni.pl lub zadzwoń: 660 970 980