Darmowa oferta
- już za kilka chwil na Twojej skrzynce.
Kupując dany produkt chcemy jeszcze przed transakcją wiedzieć o nim jak najwięcej. Czasami bardzo cennych informacji dostarcza nam już samo obejrzenie zawartości. W przypadku produktów spożywczych nieczęsto mamy taką możliwość. Przeglądając sklepowe półki natykamy się najczęściej na kolorowe, bardzo efektowne, ale jednocześnie zaciemniające obraz etykiety.
Czy to oznacza, że w chwili obecnej najlepiej jest sprzedawać produkty w idealnie przezroczystych pudełkach bądź butelkach? Nie warto popadać ze skrajności w skrajność. Dlatego też pewien producent sosów chili zlecił agencji Brio Studio przygotowanie projektu opakowania, które da Klientom możliwość obejrzenia zawartości butelki, a jednocześnie przykuje ich uwagę ciekawą etykietą. Tym sposobem powstał projekt opakowania dla serii czterech sosów chili.
Warto zwrócić uwagę na bardzo charakterystyczny element etykiety, jakim jest wzór na kształt kropli. Doskonale komponuje się z ostrym charakterem chili informując, że już jedna kropelka sosu nada wyraziste zabarwienie smakowe każdej potrawie. Jako że kolekcja obejmuje 4 sosy projekt uwzględnia taką sama ilość etykiet. Ich kształt i forma jest powtarzalna co dobitnie informuje, że należą do jednej serii produktów. Z drugiej strony każda z etykiet ma swój niepowtarzalny charakter. Agencja reklamowa oparła się w tym przypadku na czterech porach roku. Są one bardzo tożsame z nutami smakowymi poszczególnych sosów. I tak wiosna symbolizuje sos Sweet Chili, Lato Green Chili, Jesień Pineapple Chili a zima sos sezamowy. Każdy ze smaków idealnie odzwierciedla przypisaną do niego porę roku. Warto także zwrócić uwagę na spójność kolorystyczną między zawartością butelki a etykietą.
Grupą docelową dla producenta są głównie młodzi odbiorcy. Dlatego też projekt opakowania musiał być dynamiczny, interesujący i wyrazisty. Można nawet powiedzieć, że nieco szalony. Tylko takie opakowanie miało szansę przykuć uwagę młodego Konsumenta.
Opakowania produktów z serii Joy Sauces z jednej strony „niewiele zakrywają”, dzięki czemu w pełni prezentują produkt, a z drugiej przykuwają wzrok barwną i intrygującą etykietą. Z pewnością zwracają uwagę Klienta, a to przecież jest nadrzędnym celem opakowania.
A Wy przyprawiacie „na ostro” czy preferujecie potrawy w łagodnym wydaniu?
będzie mi miło
otrzymać Twoje wsparcie
Popularny program telewizyjny
odwiedza Owocne Studio.
Zobacz krótkie video
Ulubione
Bądź blisko
Jeśli lubisz być blisko rzeczy pięknych, to śledź opakowania świata na facebook.
Zaczniemy od opracowania nazwy, która nada właściwego znaczenia.
Następnie stworzymy dumne logo, które wyróżni ją od konkurencji.
Potem zaprojektujemy opakowanie, które samo wpada do koszyka.
Następnie stworzymy stronę, która wypromuje to w sieci.
Tak, to robimy. Możemy robić to także dla Ciebie.
Napisz studio@owocni.pl lub zadzwoń: 660 970 980