Wyceń tu swój projekt (za darmo)

Projekt butelek sosu Kitchen Joy

0

Wiem czym przyprawiam

Kupując dany produkt chcemy jeszcze przed transakcją wiedzieć o nim jak najwięcej. Czasami bardzo cennych informacji dostarcza nam już samo obejrzenie zawartości. W przypadku produktów spożywczych nieczęsto mamy taką możliwość. Przeglądając sklepowe półki natykamy się najczęściej na kolorowe, bardzo efektowne, ale jednocześnie zaciemniające obraz etykiety.

Czy to oznacza, że w chwili obecnej najlepiej jest sprzedawać produkty w idealnie przezroczystych pudełkach bądź butelkach? Nie warto popadać ze skrajności w skrajność. Dlatego też pewien producent sosów chili zlecił agencji Brio Studio przygotowanie projektu opakowania, które da Klientom możliwość obejrzenia zawartości butelki, a jednocześnie przykuje ich uwagę ciekawą etykietą. Tym sposobem powstał projekt opakowania dla serii czterech sosów chili.

Warto zwrócić uwagę na bardzo charakterystyczny element etykiety, jakim jest wzór na kształt kropli. Doskonale komponuje się z ostrym charakterem chili informując, że już jedna kropelka sosu nada wyraziste zabarwienie smakowe każdej potrawie. Jako że kolekcja obejmuje 4 sosy projekt uwzględnia taką sama ilość etykiet. Ich kształt i forma jest powtarzalna co dobitnie informuje, że należą do jednej serii produktów. Z drugiej strony każda z etykiet ma swój niepowtarzalny charakter. Agencja reklamowa oparła się w tym przypadku na czterech porach roku. Są one bardzo tożsame z nutami smakowymi poszczególnych sosów. I tak wiosna symbolizuje sos Sweet Chili, Lato Green Chili, Jesień Pineapple Chili a zima sos sezamowy. Każdy ze smaków idealnie odzwierciedla przypisaną do niego porę roku. Warto także zwrócić uwagę na spójność kolorystyczną między zawartością butelki a etykietą.

Grupą docelową dla producenta są głównie młodzi odbiorcy. Dlatego też projekt opakowania musiał być dynamiczny, interesujący i wyrazisty. Można nawet powiedzieć, że nieco szalony. Tylko takie opakowanie miało szansę przykuć uwagę młodego Konsumenta.

Opakowania produktów z serii Joy Sauces z jednej strony „niewiele zakrywają”, dzięki czemu w pełni prezentują produkt, a z drugiej przykuwają wzrok barwną i intrygującą etykietą. Z pewnością zwracają uwagę Klienta, a to przecież jest nadrzędnym celem opakowania.

A Wy przyprawiacie „na ostro” czy preferujecie potrawy w łagodnym wydaniu?

Projekt butelek sosu Kitchen Joy Projekt butelek sosu Kitchen Joy Projekt butelek sosu Kitchen Joy Projekt butelek sosu Kitchen Joy Projekt butelek sosu Kitchen Joy Projekt butelek sosu Kitchen Joy Projekt butelek sosu Kitchen Joy Projekt butelek sosu Kitchen Joy Projekt butelek sosu Kitchen Joy

będzie mi miło
otrzymać Twoje wsparcie

Projekt: Brio Studio
Kraj: Tajlandia
Anna Mazur
Studio Owocni
Z ostatniej chwili

Popularny program telewizyjny
odwiedza Owocne Studio.

Zobacz krótkie video

Bądź blisko

Jeśli lubisz być blisko rzeczy pięknych, to śledź opakowania świata na facebook.

Pierwszy komentarz do artykułu, może być Twój.

Zostaw komentarz

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *