Darmowa oferta
- już za kilka chwil na Twojej skrzynce.
W 2010 roku Browar Witnica S.A. rozpoczął wymianę wszystkich opakowań swoich piw na takie, które będą bardziej odpowiadać graficznie wymogom rynku, konkurencji. Nowe opakowania miały zaspokoić gusta współczesnego odbiorcy. W gamie piw funkcjonowało m.in piwo o nazwie slow lime – piwo z dodatkiem soku cytrynowego. Produkt był obecny na rynku prawie trzy lata wcześniej, niż hit obecnego lata – piwa z lemoniadą, wprowadzone przez największe koncerny piwowarskie w Polsce. Konieczna była jednak zmiana opakowania, aby ten orzeźwiający napój mógł przebić się na rynku.
Zaprojektowano nową etykietę dla druku offsetowego, drukowana w technice 4 kolory + metaliczny Pantone, lakierowana na błysk, z grafiką w całości wykonaną w technice wektorowej. Nowy design – przy zachowaniu starej, ciekawej nazwy – miał sugerować świeżość, orzeźwienie, przy jednoczesnym zachowaniu piwnych akcentów. Produkt miał trafiać do ludzi młodych, aktywnych, koneserów smaku. Opakowanie miało być krótko mówiąc modne. Warto nadmienić, że projekt opakowania powstał prawie 2 lata wcześniej, zanim w segment piw z lemoniadą weszli wielcy krajowi gracze rynku piwowarskiego.
Opakowanie slow lime wciąż ewoluuje – na zdjęciach widać pierwszą i drugą wersję opakowania (2010/2011), które w lipcu 2012 przeszło kolejny lifting. Fdesign zaprojektowali także Enzymatyczny proszek do prania.
Popularny program telewizyjny
odwiedza Owocne Studio.
Zobacz krótkie video
Ulubione
Bądź blisko
Jeśli lubisz być blisko rzeczy pięknych, to śledź opakowania świata na facebook.
Zaczniemy od opracowania nazwy, która nada właściwego znaczenia.
Następnie stworzymy dumne logo, które wyróżni ją od konkurencji.
Potem zaprojektujemy opakowanie, które samo wpada do koszyka.
Następnie stworzymy stronę, która wypromuje to w sieci.
Tak, to robimy. Możemy robić to także dla Ciebie.
Napisz studio@owocni.pl lub zadzwoń: 660 970 980