Darmowa oferta
- już za kilka chwil na Twojej skrzynce.
Prezerwatywy w pudełku po pizzy. Tak najkrócej możemy scharakteryzować projekt opakowania stworzony przez Rosjankę. Jak podkreśla sama autorka oczywistą inspiracją był dla niej Joey, jeden z bohaterów doskonale znanego serialu „Przyjaciele”. To właśnie jego życie opierało się głównie na jedzeniu i seksie. Zresztą to połączenie jest bardzo tożsame dla wielu Amerykanów. I to oni byli grupą docelową, do której chciała dotrzeć projektantka.
Słów kilka warto oczywiście poświęcić samemu opakowaniu. Na pewno nie można odmówić mu oryginalności. Prezerwatywa znajduje się w opakowaniu z nadrukiem do złudzenia przypominającym pizzę. Uzupełnieniem całości jest gustowne, kartonowe opakowanie, jakby żywcem wyjęte z realnej pizzerii. Na uwagę zasługuje przede wszystkim precyzja w jego wykonaniu. Karton niemal idealnie powiela każdy detal swego pierwowzoru. Całość stanowi bardzo interesującą miniaturę, która w sposób bardzo realistyczny odzwierciedla tradycyjną włoską potrawę.
Opakowanie prezerwatyw posiada charakterystyczny nadruk z bardzo chwytliwym i oryginalnym hasłem. „Wyjątkowy smak i długa przyjemność” – te słowa najlepiej oddają połączenie pizzy i prezerwatyw.
Warto zwrócić uwagę, że cały projekt nie przyciąga „kosmiczną” formą bądź kolorystyką. Ma on w gruncie rzeczy bardzo prostą budowę. Jego najmocniejszą stroną jest nieco kontrowersyjne połączenie, które jednak nie bulwersuje, a wzbudza żywe zainteresowanie. Z pewnością tego typu produkt nie ma szans na wejście do produkcji masowej. Niemniej jednak sprawdzi się doskonale jako forma „Limited Edition”.
A czy Wy znacie opakowania o podobnej tematyce, które stanowią tak oryginalne połączenie jedzenia i seksu?
Zobaczcie też inny projekt prezerwatyw – opakowanie prezerwatyw BANG.
będzie mi miło
otrzymać Twoje wsparcie
Popularny program telewizyjny
odwiedza Owocne Studio.
Zobacz krótkie video
Ulubione
Bądź blisko
Jeśli lubisz być blisko rzeczy pięknych, to śledź opakowania świata na facebook.
Zaczniemy od opracowania nazwy, która nada właściwego znaczenia.
Następnie stworzymy dumne logo, które wyróżni ją od konkurencji.
Potem zaprojektujemy opakowanie, które samo wpada do koszyka.
Następnie stworzymy stronę, która wypromuje to w sieci.
Tak, to robimy. Możemy robić to także dla Ciebie.
Napisz studio@owocni.pl lub zadzwoń: 660 970 980