Darmowa oferta
- już za kilka chwil na Twojej skrzynce.
Chazme i Sepe, Aqualoopa oraz Tyber dołączyli do elitarnego grona artystów, mających na swoim koncie współpracę z ikoniczną marką ABSOLUT VODKA. Stworzyli unikatowe grafiki, które zdobią limitowaną edycję. Ilustracje łączy wspólny mianownik – wszystkie zachęcają do pozytywnych życiowych zmian będących interpretacją globalnej platformy TRANSFORM TODAY.
„Żyj pełnią życia”, „Uśmiechnij się do innych”, „Dbaj o planetę” – to trzy niepowtarzalne projekty polskich street artowców. Marka ABSOLUT, zapraszając do współpracy artystów, wierzy, że język sztuki będzie najlepszą formą zaprezentowania pozytywnych wartości takich jak: odwaga, kreatywność i wiara w to, że możemy dowolnie zmieniać swoje życie. Wystarczy chcieć! To już kolejny projekt, który ABSOLUT realizuje we współpracy
z polskim środowiskiem street artu. Debiutem była współpraca ze Swanskim przy wyjątkowej butelce ABSOLUT Polakom.
„Żyj pełnią życia”
To projekt Michała „Sepe” Wręga oraz Daniela „Chazme” Kalinowskiego. To obecnie jedni z najciekawszych street artystów w kraju. Zestawienie zdolności malarskich Sepego z warsztatem architektonicznym Chazme tworzy nową jakość, która zdecydowanie wyróżnia ich na arenie europejskiego środowiska street artowego.
– Dla nas pełnia życia kojarzy się przede wszystkim z podróżowaniem, dzięki temu zmieniamy siebie. To doświadczanie wszystkiego, co nas otacza i spotyka na drodze, wzbogacanie własnej osobowości. To wychodzenie światu naprzeciw z odwagą, ciekawością i chęcią rozwoju. Zaprojektowana przez nas ilustracja przedstawia podróżnika energicznie przemierzającego świat w poszukiwaniu przygody i piękna. Świat leży u naszych stóp, wystarczy jedynie otworzyć się na niego. Przedstawiony na ilustracji bohater to obywatel świata, żądny zmian, głodny przygód
i doświadczeń. Podróżuje po symbolicznych zakątkach całego globu – od tłocznych chińskich osiedli, przez ciasne uliczki hiszpańskich miast, aż po warszawską Starówkę. Bez względu na to gdzie się obecnie znajduje zawsze czerpie z podróży radość i cieszy się chwilą zmieniając dzięki temu siebie – twierdzi duet Chazme i Sepe.
„Uśmiechnij się do innych”
Kolejny artysta zaangażowany w projekt to Igor „Aqualoopa” Chołda. Ten niezależny ilustrator, animator i projektant konsekwentnie podąża za swoim stylem, infekuje swoją kreską kolejne płótna, ściany i powierzchnie. Jest znany jako autor murali tworzonych na żywo. Tworzy
i współtworzy reklamy, teledyski i krótkie animacje. Chętnie angażuje się w nieszablonowe projekty łącząc tradycyjne media z nowymi technologiami. Zgodnie ze swoim stylem zilustrował hasło „Uśmiechnij się do innych!”. To motto mówi przede wszystkim o tym, by być pozytywnie nastawionym do drugiego człowieka. Zachowywanie pogody ducha i uśmiechanie się do nieznajomych to tylko część drobnych, pozytywnych zmian na jakie stać każdego z nas.
– W moim projekcie zilustrowałem kolorową Polskę, w której przeplatają się ze sobą akcenty regionalne, urbanistyczne i historyczne. To Polska w całej swojej różnorodności i kolorze, od orła białego, fana piłki nożnej przez sięgający chmur Pałac Kultury i Smoka Wawelskiego. Żyjemy
w miejscu, gdzie bogata historia i tradycja płynnie miesza się z nowymi trendami. Na ilustracji dostrzeżemy elementy historyczne takie jak Mikołaj Kopernik, żołnierz służący w husarii, ale także akcenty regionalne takie jak kogut, czy góral. W projekcie są także postacie nawiązujące do baśni i legend: Smok Wawelski, Warszawska Syrenka, Orzeł Biały, diabeł, a także subkultury młodzieżowe: punk i hipster. Każda z postaci emanuje entuzjastycznym hasłem „Uśmiechnij się do innych” – zapewnia Aqualoopa.
„Dbaj o planetę!”
To trzecia, ostatnia idea tegorocznej limitowanej edycji ABSOLUT VODKA. Jej autorem jest Marcin „Tyber” Tybuś, artysta związany z Łowiczem, który oprócz graffiti zajmuje się też sztuką użytkową – ilustracją, plakatem, projektowaniem t-shirtów. Przed Tyberem stanęło spore wyzwanie – jak zamienić powtarzający się slogan „Żądasz czystości, zachowaj ją sam” w obraz, który zmotywuje ludzi do faktycznej troski o swoje otoczenie.
– Ilustracja przedstawia uproszczony proces ponownego wykorzystania odpadów. Stworzyłem historię w której główną postacią jest człowiek jako istota tworząca cały obieg sztucznie wytwarzanej materii. To właśnie człowiek jest łącznikiem za pomocą którego zilustrowałem uproszczony proces recyclingu. Zużyte plastikowe butelki wchłania i przetwarza maszyna, tkając z nich tradycyjną tkaninę ludową zwaną ”pasiakiem łowickim”. Pokazałem również, że tradycja może być żywa w różnej formie. Wykorzystałem do tego motyw ludowy we współczesnym, dobrze znanym kroju bluzy z kapturem. Chciałem, aby postać miała lekko przerysowany charakter i była nasączona polską symboliką. Symbolem mojej małej ojczyzny, Łowicza jest kogut, stąd pojawia się w ilustracji. W dalszej części widać wąsatego stwora, który jak odkurzacz wciąga makulaturę, zamieniając ją w ołówki, akrusze papieru i książki. Całość projektu i jego motywy łączą się ze sobą tworząc spójną historię – twierdzi Tyber, autor ilustracji „Dbaj
o planetę!”.
Tegoroczna limitowana edycja ABSOLUT VODKA jest kontynuacją współpracy marki
ze środowiskiem streetartowym w Polsce. Po kolaboracji ze Swanskim przy projekcie ABSOLUT POLAKOM oraz z duetem Chazme i Sepe przy konkursie „Odważ się zmieniać” przyszedł czas na kolejnych artystów. – Wierzę, że opakowania stworzone przez utalentowanych, polskich streetartowców zyskają uznanie konsumentów i na długo zapiszą się w naszej pamięci. Ulubiony design lub cała kolekcja będzie świetnym wyborem na świąteczny prezent dla tych, którzy chcą zmieniać przyszłość i którym świat nie jest obojętny – podkreśla Dorota Durakiewicz, Senior Manager ABSOLUT VODKA w Pernod Ricard Polska.
Popularny program telewizyjny
odwiedza Owocne Studio.
Zobacz krótkie video
Ulubione
Bądź blisko
Jeśli lubisz być blisko rzeczy pięknych, to śledź opakowania świata na facebook.
Zaczniemy od opracowania nazwy, która nada właściwego znaczenia.
Następnie stworzymy dumne logo, które wyróżni ją od konkurencji.
Potem zaprojektujemy opakowanie, które samo wpada do koszyka.
Następnie stworzymy stronę, która wypromuje to w sieci.
Tak, to robimy. Możemy robić to także dla Ciebie.
Napisz studio@owocni.pl lub zadzwoń: 660 970 980