Darmowa oferta
- już za kilka chwil na Twojej skrzynce.
Odświeżony wygląd
W przypadku Fat Tug Ipa nie mówimy o zupełnie anonimowej marce, której celem jest podbój rynku. Produkt firmy Driftwood Brewery ma charakter lokalny i szczególną popularnością cieszy się w kanadyjskiej prowincji Brutish Columbia. To tylko zwiększyło trudność zadania, jakie zostało postawione przed agencją Hired Guns Creative. Wszelkie zmiany w dobrze znanych produktach są bardzo ryzykowne. Mogą bowiem źle wpłynąć na rozpoznawalność marki. Na szczęście w przypadku Fat Tug Ipa obyło się bez takich problemów.
Burzliwa etykieta
Cóż można zmienić w wyglądzie opakowania piwa? Z pewnością nie butelkę. W takim razie pole do popisu pozostaje tylko w przypadku etykiety. Projektanci agencji Hired Guns Creative postawili na niemalże epicki motyw przedstawiające wzburzony ocean i dryfującą na nim łódź. Brzegi etykiety nie są idealnie równe a ich linia wyznaczona jest przez szalejące fale. Dlaczego akurat taki motyw? Ponieważ świetnie współgra z nazwą browaru. Driftwood to nic innego jak dryfujący, drewniany konar. I to właśnie przedstawia etykieta. Dryfująca łajba pośrodku wzburzonego oceanu może także sugerować moc trunku i przygody, jakie mogą się wiązać z jego spożywaniem. Z jednej strony nieco mroczna, grafika przyciąga i wzbudza zainteresowanie. Istotnym elementem jest oczywiście identyfikacja marki w postaci wyrazistego napisu. Rodzaj czcionki ma nieco „lodowy” charakter co idealnie współgra z motywem przedstawionym na etykiecie. Dobre zimne piwo dla ludzi, którzy nie boją się przygód. Warto także zwrócić uwagę na motyw przedstawiający tajemniczego potwora morskiego, który stara się złapać w swoje macki dryfująca łódź. To dodaje całej grafice tajemniczości i jeszcze bardziej wzbudza ciekawość Konsumenta.
Czy Fat Tug Ipa w nowym wydaniu może odnieść jeszcze większy sukces? Z pewnością tak. Samo piwo w dalszym ciągu prezentuje wysoką jakość. Dodatkowo intryguje i zachęca do kupienia dzięki oryginalnej etykiecie. A przecież właśnie taka jest rola dobrze zaprojektowanego opakowania.
A czy Wy zwracacie uwagę na etykiety kupowanego piwa? Może znacie jakieś lokalne i bardzo oryginalne produkty tego typu?
będzie mi miło
otrzymać Twoje wsparcie
Popularny program telewizyjny
odwiedza Owocne Studio.
Zobacz krótkie video
Ulubione
Bądź blisko
Jeśli lubisz być blisko rzeczy pięknych, to śledź opakowania świata na facebook.
Zaczniemy od opracowania nazwy, która nada właściwego znaczenia.
Następnie stworzymy dumne logo, które wyróżni ją od konkurencji.
Potem zaprojektujemy opakowanie, które samo wpada do koszyka.
Następnie stworzymy stronę, która wypromuje to w sieci.
Tak, to robimy. Możemy robić to także dla Ciebie.
Napisz studio@owocni.pl lub zadzwoń: 660 970 980