Wyceń tu swój projekt (za darmo)

Opakowanie wódki Smirnoff Black

0

Opakowania coraz częściej stają się dziełami sztuki o nieocenionym na rynku znaczeniu. 18 marca w Poznaniu, w konkursie ART OF PACKAGING – Perły wśród Opakowań, nagrodzono najlepsze i najbardziej innowacyjne pomysły 2012 roku. Zwycięzcą w kategorii Premium zostało opakowanie wódki Smirnoff Black.

Jednym z zadań postawionych przed agencją designerską było podkreślenie wyjątkowego sposobu destylacji produktu. Udało się to dobrze uchwycić, poprzez nawiązanie do ponad 150 letniego miedzianego alembika, w którym to przebiega ostatnia, czwarta destylacja wódki Smirnoff Black, nadając charakterystyczny delikatny, owocowy aromat i smak – mówi Marcin Andrzejczyk, Senior Brand Manager Smirnoff, Diageo Polska.

Perły wśród opakowań to ogólnopolski konkurs na najlepsze opakowanie roku. Ideą konkursu jest promowanie innowacyjności, kreatywności oraz konkurencyjności opakowań. W konkursie nagradzane są twórcze, designerskie i funkcjonalne rozwiązania, zaspokajające gusta coraz bardziej wymagających konsumentów.

autorem informacji jest Biuro prasowe Smirnoff Black

Zajrzyj na targi packaging innovations.

Opakowanie wódki Smirnoff Black Opakowanie wódki Smirnoff Black

będzie mi miło
otrzymać Twoje wsparcie

Anna Mazur
Studio Owocni
Z ostatniej chwili

Popularny program telewizyjny
odwiedza Owocne Studio.

Zobacz krótkie video

Bądź blisko

Jeśli lubisz być blisko rzeczy pięknych, to śledź opakowania świata na facebook.

Pierwszy komentarz do artykułu, może być Twój.

Zostaw komentarz

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *