Darmowa oferta
- już za kilka chwil na Twojej skrzynce.
Opakowania coraz częściej stają się dziełami sztuki o nieocenionym na rynku znaczeniu. 18 marca w Poznaniu, w konkursie ART OF PACKAGING – Perły wśród Opakowań, nagrodzono najlepsze i najbardziej innowacyjne pomysły 2012 roku. Zwycięzcą w kategorii Premium zostało opakowanie wódki Smirnoff Black.
Jednym z zadań postawionych przed agencją designerską było podkreślenie wyjątkowego sposobu destylacji produktu. Udało się to dobrze uchwycić, poprzez nawiązanie do ponad 150 letniego miedzianego alembika, w którym to przebiega ostatnia, czwarta destylacja wódki Smirnoff Black, nadając charakterystyczny delikatny, owocowy aromat i smak – mówi Marcin Andrzejczyk, Senior Brand Manager Smirnoff, Diageo Polska.
Perły wśród opakowań to ogólnopolski konkurs na najlepsze opakowanie roku. Ideą konkursu jest promowanie innowacyjności, kreatywności oraz konkurencyjności opakowań. W konkursie nagradzane są twórcze, designerskie i funkcjonalne rozwiązania, zaspokajające gusta coraz bardziej wymagających konsumentów.
autorem informacji jest Biuro prasowe Smirnoff Black
Zajrzyj na targi packaging innovations.
będzie mi miło
otrzymać Twoje wsparcie
Popularny program telewizyjny
odwiedza Owocne Studio.
Zobacz krótkie video
Ulubione
Bądź blisko
Jeśli lubisz być blisko rzeczy pięknych, to śledź opakowania świata na facebook.
Zaczniemy od opracowania nazwy, która nada właściwego znaczenia.
Następnie stworzymy dumne logo, które wyróżni ją od konkurencji.
Potem zaprojektujemy opakowanie, które samo wpada do koszyka.
Następnie stworzymy stronę, która wypromuje to w sieci.
Tak, to robimy. Możemy robić to także dla Ciebie.
Napisz studio@owocni.pl lub zadzwoń: 660 970 980