Wyceń tu swój projekt (za darmo)

Opakowanie Slow Food

0

Łosoś po raz drugi!

Kilka dni temu przedstawialiśmy projekt opakowania wykonany na zlecenie firmy Limito, przez agencję 2Pi Group. Dziś nadszedł czas na drugą część tej historii. Jak się okazuje współpraca producenta ekologicznego łososia oraz agencji projektowej obejmowała stworzenie całej serii opakowań.

Filozofia opakowania

O samym zamyśle tego typu opakowania wspominaliśmy w poprzednim artykule, niemniej jednak warto odświeżyć nieco te informacje. Oferowanym produktem jest łosoś pochodzący z ekologicznych hodowli. Produkt w 100% naturalny i wolny od różnego rodzaju konserwantów oraz dodatków substancji chemicznych. Żadnych polepszaczy smaku, koloru ani utrwalaczy świeżości. Produkt, na który jest w tej chwili zapotrzebowanie, i który jednocześnie musi się wyróżnić spośród wyrastającej spod ziemi konkurencji.

Siłą rzeczy samo opakowanie również powinno wpisywać się w charakter produktu i jednocześnie eksponować jego największe atuty. Dlatego też agencja 2Pi Group postawiła na prostotę. Projekt opakowania wykonany jest z naturalnych materiałów. Stonowana kolorystyka wcale nie czyni opakowania niezauważalnym. Właśnie ta cecha odznacza się spośród „krzykliwych” produktów oferowanych przez konkurencję.

Bardzo istotny jest fakt, że opakowanie od razu przekazuje najważniejsze zalety samego towaru. W środkowej części umieszczony jest wycięty kształt ryby, który jednocześnie uwidacznia zawartość opakowania. Jest to doskonała koncepcja! W lewym górnym rogu umieszczona jest flaga Norwegii, która jednoznacznie wskazuje na pochodzenie produktu. Dyskretne acz dobrze widoczne logo producenta utrwala w świadomości Klienta nie tylko sam produkt, ale także jego dostawcę.

Jasna tonacja opakowania oraz kilka wyrazistych elementów, które stanowią przejrzysty przekaz dla Klienta, to doskonała koncepcja w przypadku tego typu produktów. Opakowanie wygląda naturalnie, a to z kolei wpisuje się w charakter ekologicznego łososia.

Współpracę firmy Limito z agencją 2Pi Group z pewnością można uznać za niezwykle udaną. Wszystko to jednak i tak zostanie zweryfikowane przez Konsumentów kupujących dany produkt. A czy Wy skusicie się na łososia podanego w tak gustownym opakowaniu?

Opakowanie Slow Food Opakowanie Slow Food

będzie mi miło
otrzymać Twoje wsparcie

Projekt: 2Pi Group
Kraj: Polska
Anna Mazur
Studio Owocni
Z ostatniej chwili

Popularny program telewizyjny
odwiedza Owocne Studio.

Zobacz krótkie video

Bądź blisko

Jeśli lubisz być blisko rzeczy pięknych, to śledź opakowania świata na facebook.

Pierwszy komentarz do artykułu, może być Twój.

Zostaw komentarz

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *