Darmowa oferta
- już za kilka chwil na Twojej skrzynce.
Jakiś czas temu wzięliśmy na tapetę nową serię opakowań przygotowaną dla „Love Popcorn”. Dziś nadszedł czas na kontynuację ocen i analiz dotyczący tego smakowitego produktu. W tym miejscu skupimy się jednak nie na smaku, ale raczej na sposobie opakowania. Zastanówmy się zatem czym konkurencja, czyli Proper Corn chce podbić serca Klientów i skusić ich do zakupu?
Seria Proper Corn składa się z popcornu w pięciu smakach. Co istotne każdy z nich otrzymał wyjątkowe i bardzo charakterystyczne opakowanie. Z drugiej strony wszystkie pięć projektów odznacza się zbliżoną stylistyką. To z kolei stanowi promocję nie tyle samego produktu, co jego marki. Skupmy się zatem na przygotowanych projektach opakowań. Każde z nich ma odmienny, wyrazisty kolor dodatkowo wzbogacony ilustracją. Warto zwrócić uwagę, że rysunki, które pojawiają się na opakowaniach mają charakter ręcznie wykonanych rycin. Są z jednej strony bardzo proste, a jednocześnie niosą ze sobą ważne informacje. Chodzi mianowicie o historię dotycząca produktów, jakie zostały użyte do produkcji każdego ze smaków. Dlatego właśnie kolejne ilustracje przedstawiają rajską wyspę z palmami kokosowymi, spienione morze, dostarczające nam naturalnej, delikatnej soli czy też beczkę miodu dryfującą na wodach oceanu (połączenie smaku słodkiego ze słonym).
Zapewne wiele osób zada sobie pytanie jaki sens i cel mają opisane wyżej grafiki? Otóż w sposób dobitny ukazują one naturalność sprzedawanego produktu. Wyraźnie dają nam do zrozumienia, że Proper Corn powstaje ze składników, jakie dostarcza nam natura. To z kolei sugeruje, że kupowany produkt jest przede wszystkim zdrowy, pożywny i wolny od konserwantów. A to dla większości Klientów ma znaczenie fundamentalne.
Opakowania serii Proper Corn pokazują nam, że zamierzony efekt można osiągnąć banalnie prostymi środkami. Schematyczne, rysowane odręcznie grafiki urzekają swoją prostotą tworząc z pozostałymi elementami opakowania spójną całość. Wyraziste tło zwraca uwagę i przykuwa wzrok Klientów. Największe wrażenie robi jednak to, co jest w tych opakowaniach zamknięte.
Love Popcorn czy Proper Corn? Które z opakowań robi na Was lepsze wrażenie?
będzie mi miło
otrzymać Twoje wsparcie
Popularny program telewizyjny
odwiedza Owocne Studio.
Zobacz krótkie video
Ulubione
Bądź blisko
Jeśli lubisz być blisko rzeczy pięknych, to śledź opakowania świata na facebook.
Zaczniemy od opracowania nazwy, która nada właściwego znaczenia.
Następnie stworzymy dumne logo, które wyróżni ją od konkurencji.
Potem zaprojektujemy opakowanie, które samo wpada do koszyka.
Następnie stworzymy stronę, która wypromuje to w sieci.
Tak, to robimy. Możemy robić to także dla Ciebie.
Napisz studio@owocni.pl lub zadzwoń: 660 970 980