Darmowa oferta
- już za kilka chwil na Twojej skrzynce.
Opakowanie lodów Cornetto – za rebranding tej marki zabrała się agencja reklamowa Carter Wong posiadająca swoją siedzibę w Wielkiej Brytanii. Lody są sezonowym produktem, który ma przynieść każdemu z nas chwilę ochłodzenia. W przeprojektowaniu tego opakowania chodziło o to aby trafić w młodszych ludzi w przedziale wiekowym 14-25 lat.
Główną rzeczą, która rzuca nam się w oczy na tych projektach jest logo. Jego kształt przypomina nam kształt stożka, który przede wszystkim w lodach kojarzy nam się z rożkami, czyli z lodami marki Cornetto. Trzeba przyznać, że nowe opakowania wyglądają na odmłodzone i mogą one spodobać się młodszym osobom. Taki właśnie był zamiar producenta i Carter Wong spisał się idealnie w tym dziele.
W Wielkiej Brytanii powstały także takie projekty jak opakowanie Lick Frozen Jogurt oraz opakowanie Trident Gum.
będzie mi miło
otrzymać Twoje wsparcie
Popularny program telewizyjny
odwiedza Owocne Studio.
Zobacz krótkie video
Ulubione
Bądź blisko
Jeśli lubisz być blisko rzeczy pięknych, to śledź opakowania świata na facebook.
Zaczniemy od opracowania nazwy, która nada właściwego znaczenia.
Następnie stworzymy dumne logo, które wyróżni ją od konkurencji.
Potem zaprojektujemy opakowanie, które samo wpada do koszyka.
Następnie stworzymy stronę, która wypromuje to w sieci.
Tak, to robimy. Możemy robić to także dla Ciebie.
Napisz studio@owocni.pl lub zadzwoń: 660 970 980
Moim zdaniem rebranding jak najbardziej udany. Opakowania są z pomysłem i przyciągają uwagę pośród innych lodów. Czasami rebranding to jedyna możliwość na ożywienie sprzedaży i zachęcenie nowych Klientów do zakupu – myślę, że w tym przypadku udało się to znakomicie.