Wyceń tu swój projekt (za darmo)

Opakowanie lodów Cornetto

0

Opakowanie lodów Cornetto – za rebranding tej marki zabrała się agencja reklamowa Carter Wong posiadająca swoją siedzibę w Wielkiej Brytanii. Lody są sezonowym produktem, który ma przynieść każdemu z nas chwilę ochłodzenia. W przeprojektowaniu tego opakowania chodziło o to aby trafić w młodszych ludzi w przedziale wiekowym 14-25 lat.

Główną rzeczą, która rzuca nam się w oczy na tych projektach jest logo. Jego kształt przypomina nam kształt stożka, który przede wszystkim w lodach kojarzy nam się z rożkami, czyli z lodami marki Cornetto. Trzeba przyznać, że nowe opakowania wyglądają na odmłodzone i mogą one spodobać się młodszym osobom. Taki właśnie był zamiar producenta i Carter Wong spisał się idealnie w tym dziele.

W Wielkiej Brytanii powstały także takie projekty jak opakowanie Lick Frozen Jogurt oraz opakowanie Trident Gum.


Opakowanie lodów Cornetto Opakowanie lodów Cornetto Opakowanie lodów Cornetto Opakowanie lodów Cornetto Opakowanie lodów Cornetto Opakowanie lodów Cornetto Opakowanie lodów Cornetto

będzie mi miło
otrzymać Twoje wsparcie

Projekt: Carter Wong
Kraj: Wielka Brytania
Anna Mazur
Studio Owocni
Z ostatniej chwili

Popularny program telewizyjny
odwiedza Owocne Studio.

Zobacz krótkie video

Bądź blisko

Jeśli lubisz być blisko rzeczy pięknych, to śledź opakowania świata na facebook.

  1. Pingback: newtube sirius625 abdu23na677 abdu23na66

  2. Pingback: lusamine r34

  3. Pingback: 안전놀이터

  4. Pingback: Houston Detox Medical Hospital

  5. Pingback: Moving France

  6. Pingback: bamboo sticks

  7. Pingback: velago.pl

  8. Pingback: fingering orgasm

  9. Pingback: intimacykit

  10. Pingback: mobility scooters isle of wight

  11. Pingback: blacharz łódź

  12. Pingback: Web Design

  13. Pingback: https://an-st.ws/

  14. Pingback: psychic chat online

  15. Pingback: WWW.WEBROOT.COM/SAFE DOWNLOAD

  16. Pingback: Visit Here

  17. Pingback: garcinia cambogia extract

  18. Pingback: wedding

  19. Pingback: most healthy beverages

  20. Pingback: Bandarq Online

  21. Pingback: Hur mycket betalar skroten för en bil

  22. Pingback: boutique en ligne

  23. Pingback: prezzi case di riposo Trieste

  24. Pingback: animales

  25. Pingback: animales

  26. Pingback: DMPK studies

  27. Pingback: BandarQ Online

  28. Pingback: Web Design Newcastle

  29. Pingback: Currency exchange

  30. Pingback: BMW Greensboro

  31. Pingback: copy trading crypto

  32. Pingback: copy trading binary

  33. Pingback: http://www.bakkebrothers.com/bakke-brothers-carolina-reaper-hot-beef-jerky

  34. Pingback: Predrag Timotić

  35. Pingback: sbobet 188bet

  36. Pingback: Brand Reputation Management

  37. Pingback: كلية التربية

  38. Pingback: audible 30 day trial review

  39. Pingback: Elizabeth Bay Locksmith

  40. Pingback: Anabole steroide kaufen Deutschland

  41. Pingback: Infrarot Heizfolie

  42. Pingback: Infrarot Fußbodenheizung

  43. Pingback: time killer game

  44. Pingback: Lamborghini Hoverboard

  45. Pingback: URL

  46. Odpowiedz

    Moim zdaniem rebranding jak najbardziej udany. Opakowania są z pomysłem i przyciągają uwagę pośród innych lodów. Czasami rebranding to jedyna możliwość na ożywienie sprzedaży i zachęcenie nowych Klientów do zakupu – myślę, że w tym przypadku udało się to znakomicie.

Zostaw komentarz

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *