Wyceń tu swój projekt (za darmo)

Opakowanie lodów Cornetto

0

Opakowanie lodów Cornetto – za rebranding tej marki zabrała się agencja reklamowa Carter Wong posiadająca swoją siedzibę w Wielkiej Brytanii. Lody są sezonowym produktem, który ma przynieść każdemu z nas chwilę ochłodzenia. W przeprojektowaniu tego opakowania chodziło o to aby trafić w młodszych ludzi w przedziale wiekowym 14-25 lat.

Główną rzeczą, która rzuca nam się w oczy na tych projektach jest logo. Jego kształt przypomina nam kształt stożka, który przede wszystkim w lodach kojarzy nam się z rożkami, czyli z lodami marki Cornetto. Trzeba przyznać, że nowe opakowania wyglądają na odmłodzone i mogą one spodobać się młodszym osobom. Taki właśnie był zamiar producenta i Carter Wong spisał się idealnie w tym dziele.

W Wielkiej Brytanii powstały także takie projekty jak opakowanie Lick Frozen Jogurt oraz opakowanie Trident Gum.


Opakowanie lodów Cornetto Opakowanie lodów Cornetto Opakowanie lodów Cornetto Opakowanie lodów Cornetto Opakowanie lodów Cornetto Opakowanie lodów Cornetto Opakowanie lodów Cornetto

będzie mi miło
otrzymać Twoje wsparcie

Projekt: Carter Wong
Kraj: Wielka Brytania
Anna Mazur
Studio Owocni
Z ostatniej chwili

Popularny program telewizyjny
odwiedza Owocne Studio.

Zobacz krótkie video

Bądź blisko

Jeśli lubisz być blisko rzeczy pięknych, to śledź opakowania świata na facebook.

  1. Pingback: Web Design Newcastle

  2. Pingback: Currency exchange

  3. Pingback: BMW Greensboro

  4. Pingback: copy trading crypto

  5. Pingback: copy trading binary

  6. Pingback: http://www.bakkebrothers.com/bakke-brothers-carolina-reaper-hot-beef-jerky

  7. Pingback: Predrag Timotić

  8. Pingback: sbobet 188bet

  9. Pingback: Brand Reputation Management

  10. Pingback: كلية التربية

  11. Pingback: audible 30 day trial review

  12. Pingback: Elizabeth Bay Locksmith

  13. Pingback: Anabole steroide kaufen Deutschland

  14. Pingback: Infrarot Heizfolie

  15. Pingback: Infrarot Fußbodenheizung

  16. Pingback: time killer game

  17. Pingback: Lamborghini Hoverboard

  18. Pingback: URL

  19. Odpowiedz

    Moim zdaniem rebranding jak najbardziej udany. Opakowania są z pomysłem i przyciągają uwagę pośród innych lodów. Czasami rebranding to jedyna możliwość na ożywienie sprzedaży i zachęcenie nowych Klientów do zakupu – myślę, że w tym przypadku udało się to znakomicie.

Zostaw komentarz

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *