Darmowa oferta
- już za kilka chwil na Twojej skrzynce.
Jeżeli myślicie, że sprzedaż alkoholu jest łatwa, przyjemna i dochodowa, to jesteście w wielkim błędzie. W tej branży panuje niesamowita konkurencja i trzeba włożyć naprawdę wiele wysiłku, aby sprzedać swój produkt. Dlatego też litewska firma Stumbras zdecydowała się podjąć współpracę z agencją Studija Creata. Cel? Stworzenie opakowania, które w sposób efektywny zwróci uwagę Klientów i zachęci ich do zakupu produktu. Warto zatem przyjrzeć się nieco bliżej efektom pracy agencji.
Właśnie te dwie cechy w dużej mierze odzwierciedlają jakość wódki. Dlatego też projektanci Studija Creata postawili przed sobą zadanie podkreślenia tej krystaliczności. Rebranding produktu Lithuanian Vodka Gold rozpoczął się od zupełnie nowej butelki. Jej podstawa oraz szyjka posiadają charakterystyczne rzeźbienia, które sprawiają wrażenie jakby butelka była skuta lodem. Zimna i krystalicznie czysta wódka to niemalże gwarancja doskonałej jakości i wybornego smaku. Wyjątkowa butelka, imitująca bryłę lodu, ma podkreślić walory, na które Konsumenci zwracają największą uwagę.
Butelka odgrywa dużą rolę, ale jej niezbędnym uzupełnieniem powinna być odpowiednio przygotowana etykieta. W przypadku Lithuanian Vodka Gold projektanci postawili na złotą kolorystykę. Sama etykieta jest bardzo wyrazista i jednocześnie nawiązuje do pochodzenia produktu. Wyrazem tego jest słowo „auksine”, które w języku litewskim oznacza „złoto”. Na etykiecie znalazła się także informacja o siedmiokrotnej destylacji, której w trakcie procesu produkcyjnego, poddawany jest trunek. To wyraźny sygnał dla Klienta, że produkt charakteryzuje się najwyższą jakością. Dopełnieniem całości jest, utrzymana w złotej kolorystyce, nakrętka. Warto zwrócić uwagę na znajdujący się tuż pod nią herb przedstawiający żubra. Jego litewskim odpowiednikiem jest stumbras. I właśnie od żubra pochodzi nazwa producenta Lithuanian Vodka Gold.
Wydaje się, że efekt współpracy agencji Studija Creata oraz firmy Stumbras przyniósł oczekiwany efekt. Dobrej jakości wódka zyskała godne swojej marki opakowanie. A może i Wy znacie jakieś ciekawe realizacje dotyczące opakowań różnego rodzaju trunków?
będzie mi miło
otrzymać Twoje wsparcie
Popularny program telewizyjny
odwiedza Owocne Studio.
Zobacz krótkie video
Ulubione
Bądź blisko
Jeśli lubisz być blisko rzeczy pięknych, to śledź opakowania świata na facebook.
Zaczniemy od opracowania nazwy, która nada właściwego znaczenia.
Następnie stworzymy dumne logo, które wyróżni ją od konkurencji.
Potem zaprojektujemy opakowanie, które samo wpada do koszyka.
Następnie stworzymy stronę, która wypromuje to w sieci.
Tak, to robimy. Możemy robić to także dla Ciebie.
Napisz studio@owocni.pl lub zadzwoń: 660 970 980