Wyceń tu swój projekt (za darmo)

Ziołowa czy owocowa?

Herbaty ziołowe i owocowe od dawna cieszą się stale rosnącą popularnością. A skoro jest popyt to naturalnym zjawiskiem wydaje się być również rosnąca podaż. W efekcie na rynku pojawiło się wielu producentów oferujących Konsumentom wyjątkowe mieszanki herbat. Jak wyróżnić się spośród tak silnej konkurencji? Właśnie takie, bynajmniej nie najłatwiejsze zadanie, stanęło przed agencją Brandexpert Island Of Freedom.

Zlecenie obejmowało wykonanie projektu opakowania dla całej kolekcji herbat marki Niktea. To kolejny przykład projektu, który miał do zrealizowania bardzo różne od siebie cele. Z jednej strony należało stworzyć serię opakowań tworzących spójną całość i reklamujących producenta. Z drugiej każda z herbat to tak naprawdę w pełni indywidualny i oryginalny produkt. I w tym względzie priorytetem była dbałość o unikalność każdego z opakowań.

Analizując elementy wspólne, tworzące jedną, spójną całość, warto zauważyć przede wszystkim bardzo oryginalne logo w postaci…czajnika albo inaczej „zaparzacza” do herbaty. Każde opakowanie posiada coś w rodzaju białej opaski, na tle której umieszczone jest logo oraz nazwa producenta. Na każdym pudełku znajduje się także przejrzysta informacja dotycząca rodzaju herbaty. Kolejnym elementem, który łączy poszczególne opakowania jest bogata kolorystyka. Są to pewne elementy wspólne, które podkreślają jednolitość całej linii. Skoro jednak mówimy o serii odmiennych herbat, to i opakowania muszą się w jakiś sposób różnić. Każdy rodzaj posiada własną, unikalną kolorystykę, która w sposób oczywisty nawiązuje do rodzaju herbaty. Co więcej przedstawione są na niej składniki, z których dana herbata powstała. To pozwala Klientom bez zastanowienia wybrać ulubiony smak i aromat napoju. Jednocześnie spójność całej serii utrwala w głowie markę i firmę, która dany produkt oferuje.

Patrząc na zaprojektowane opakowania można śmiało powiedzieć, że agencja Brandexpert Island Of Freedom puściła wodze fantazji. W tym przypadku zabieg udał się doskonale. Nieszablonowe motywy graficzne tylko podkreślają wyjątkowość oferowanego produktu. A przecież w reklamie chodzi o to, aby się wyróżnić…

A czy Wasza ulubiona herbata, oprócz oryginalnego smaku, ma także wyjątkowe opakowanie?

Niktea Niktea Niktea Niktea Niktea

będzie mi miło
otrzymać Twoje wsparcie

Anna Mazur
Studio Owocni
Z ostatniej chwili

Popularny program telewizyjny
odwiedza Owocne Studio.

Zobacz krótkie video

Bądź blisko

Jeśli lubisz być blisko rzeczy pięknych, to śledź opakowania świata na facebook.

Pierwszy komentarz do artykułu, może być Twój.

Zostaw komentarz

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *