Darmowa oferta
- już za kilka chwil na Twojej skrzynce.
Pearlfisher New York stworzył nową strategię, tożsamość i opakowania dla ekologicznej marki czekolady, NibMor. Przekąska klasy premium, NibMor została założona przez dwóch dietetyków z miłości do ciemnej czekolady, chętnych do dzielenia się korzyściami zdrowotnymi czekolady w ramach aktywnego trybu życia. Wyzwaniem dla NibMor było stworzenie spójnego komunikatu marki, który był kuszący dla konsumentów, wyrażając zdrowy punkt różnicy w pożądany sposób na zatłoczonej półce cukierniczej.
Przebudowa i repozycjonowanie Pearlfisher dla NibMor łączy korzyści zdrowotne wynikające z ciemnej czekolady z osobowością marki w sposób dynamiczny, tworząc zupełnie nowy język wizualny i werbalny dla czekolady. Jako część kontroli szczególnie ważnej dla filozofii żywności NibMor, Pearlfisher wykorzystał rękę jako główny element projektu, która żartobliwie wskazuje poprawną wielkość porcji dla każdego produktu w tym zakresie. Z tyłu opakowania, ręce te rozwijają się, aby wywołać osobowość i żywotność marki. Rezultatem jest nowy projekt, który jest nowoczesny, ekspresyjny i łamie tradycyjne łamy kategorii czekolady mające być przystępne i pobłażliwe. Wreszcie, nowa i wyrazista paleta barw pomaga NibMor odróżnić się od innych marek cukierniczych.
Tess Wicksteed, wiceprezes Pearlfisher komentuje: „Widzimy Nibmor w przyszłości czekolady: czekoladę z substancji; spełnienia na wielu płaszczyznach – społecznej, osobistej i ochrony środowiska. Projekt przedstawia określenie jasnego pojęcia marki i przywraca je do życia zarówno wizualnie jak i ustnie”.
będzie mi miło
otrzymać Twoje wsparcie
Popularny program telewizyjny
odwiedza Owocne Studio.
Zobacz krótkie video
Ulubione
Bądź blisko
Jeśli lubisz być blisko rzeczy pięknych, to śledź opakowania świata na facebook.
Zaczniemy od opracowania nazwy, która nada właściwego znaczenia.
Następnie stworzymy dumne logo, które wyróżni ją od konkurencji.
Potem zaprojektujemy opakowanie, które samo wpada do koszyka.
Następnie stworzymy stronę, która wypromuje to w sieci.
Tak, to robimy. Możemy robić to także dla Ciebie.
Napisz studio@owocni.pl lub zadzwoń: 660 970 980