Wyceń tu swój projekt (za darmo)

Pięć sposobów na popcorn

Zapewne każdy z nas, chociaż raz w swoim życiu, jadł popcorn. Niby niepozorne, prażone ziarna kukurydzy, a jednak ich jedzenie nie tylko wciąga, ale także uzależnia. To uzależnienie może pogłębić się jeszcze bardziej w momencie, kiedy zobaczycie na sklepowej półce ten oto produkt.

Love Popcorn to nazwa firmy, której znaczenia oraz asortymentu nie trzeba bliżej przedstawiać. Specjalizuje się ona w…robieniu popcornu. Zajęcie może i banalne, ale jakże dochodowe. Szczególnie jeśli ma się dobry pomysł na swój produkt. A tak z pewnością jest w przypadku Love Popcorn. Zanim przejdziemy do opakowania słów kilka warto poświęcić właśnie produktowi. Otóż producent, mając na uwadze bardzo zróżnicowane upodobania Konsumentów, oferuje aż pięć rodzajów popcornu. Każdy z nich wyróżnia się oryginalnym smakiem. Mamy zatem popcorn czekoladowy, waniliowy, z nutką pomidorów oraz papryczki chili, a także z karmelizowanym cukrem. Oczywiście w palecie smaków nie mogło zabraknąć tradycyjnego popcornu, z solą i odrobiną pieprzu.

W jaki sposób opakować taki produkt? Trudne zadanie stanęło przed agencją Robot Food. Ideą projektu jest wyodrębnienie i wyróżnienie poszczególnych smaków, przy jednoczesnym zachowaniu spójnego wyglądu całej linii. Elementem różnicującym są oczywiście odmienne kolory torebek, w sposób ścisły nawiązujące do konkretnego smaku. Pamiętajmy, że już samo opakowanie powinno dawać nam wyobrażenie o tym co kryje się w środku. Dlatego też w projekcie nie mogło zabraknąć miejsca dla plastycznego przedstawienia zawartości każdego opakowania. Ziarenka popcornu oraz przyprawy i dodatki, jakie zostały użyte w danym produkcie, w sposób jasny charakteryzują smak. Jednocześnie, dzięki pozytywnej i radosnej kolorystyce, zachęcają do kupna.

Wspomnieliśmy wcześniej o elementach wspólnych wszystkich opakowań. Takim z pewnością będzie romb z logiem firmy oraz jego nazwą. Warto zwrócić uwagę na bardzo oryginalne logo, które przedstawia dwa serca układające się w…ziarenko popcornu. Proste, oczywiste i jednocześnie genialne rozwiązanie. Każde opakowanie ma swoją nazwę (Cococa Crisp, Salty Sweet, Sweet Vanilla) oraz wyraźną informację na temat zawartości kalorii w produkcie. Wszystko podane jest w lekki, przejrzysty i nie przytłaczający sposób. Jednolite tło, logo z nazwą oraz grafiki jasno opisujące dany smak.

W przypadku projektu tego opakowania po raz kolejny sprawdza się zasada, że najlepiej i najbardziej skutecznie oddziałuje na Konsumenta prosty, wyrazisty i jasny przekaz. Z takim opakowaniem firma Love Popcorn może być spokojna o poziom sprzedaży flagowego produktu.

LOVE-Popcorn LOVE-Popcorn LOVE-Popcorn LOVE-Popcorn LOVE-Popcorn LOVE-Popcorn LOVE-Popcorn

będzie mi miło
otrzymać Twoje wsparcie

Projekt: Robot Food
Kraj: Wielka Brytania
Anna Mazur
Studio Owocni
Z ostatniej chwili

Popularny program telewizyjny
odwiedza Owocne Studio.

Zobacz krótkie video

Bądź blisko

Jeśli lubisz być blisko rzeczy pięknych, to śledź opakowania świata na facebook.

Pierwszy komentarz do artykułu, może być Twój.

Zostaw komentarz

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *