Darmowa oferta
- już za kilka chwil na Twojej skrzynce.
Zapewne każdy z nas, chociaż raz w swoim życiu, jadł popcorn. Niby niepozorne, prażone ziarna kukurydzy, a jednak ich jedzenie nie tylko wciąga, ale także uzależnia. To uzależnienie może pogłębić się jeszcze bardziej w momencie, kiedy zobaczycie na sklepowej półce ten oto produkt.
Love Popcorn to nazwa firmy, której znaczenia oraz asortymentu nie trzeba bliżej przedstawiać. Specjalizuje się ona w…robieniu popcornu. Zajęcie może i banalne, ale jakże dochodowe. Szczególnie jeśli ma się dobry pomysł na swój produkt. A tak z pewnością jest w przypadku Love Popcorn. Zanim przejdziemy do opakowania słów kilka warto poświęcić właśnie produktowi. Otóż producent, mając na uwadze bardzo zróżnicowane upodobania Konsumentów, oferuje aż pięć rodzajów popcornu. Każdy z nich wyróżnia się oryginalnym smakiem. Mamy zatem popcorn czekoladowy, waniliowy, z nutką pomidorów oraz papryczki chili, a także z karmelizowanym cukrem. Oczywiście w palecie smaków nie mogło zabraknąć tradycyjnego popcornu, z solą i odrobiną pieprzu.
W jaki sposób opakować taki produkt? Trudne zadanie stanęło przed agencją Robot Food. Ideą projektu jest wyodrębnienie i wyróżnienie poszczególnych smaków, przy jednoczesnym zachowaniu spójnego wyglądu całej linii. Elementem różnicującym są oczywiście odmienne kolory torebek, w sposób ścisły nawiązujące do konkretnego smaku. Pamiętajmy, że już samo opakowanie powinno dawać nam wyobrażenie o tym co kryje się w środku. Dlatego też w projekcie nie mogło zabraknąć miejsca dla plastycznego przedstawienia zawartości każdego opakowania. Ziarenka popcornu oraz przyprawy i dodatki, jakie zostały użyte w danym produkcie, w sposób jasny charakteryzują smak. Jednocześnie, dzięki pozytywnej i radosnej kolorystyce, zachęcają do kupna.
Wspomnieliśmy wcześniej o elementach wspólnych wszystkich opakowań. Takim z pewnością będzie romb z logiem firmy oraz jego nazwą. Warto zwrócić uwagę na bardzo oryginalne logo, które przedstawia dwa serca układające się w…ziarenko popcornu. Proste, oczywiste i jednocześnie genialne rozwiązanie. Każde opakowanie ma swoją nazwę (Cococa Crisp, Salty Sweet, Sweet Vanilla) oraz wyraźną informację na temat zawartości kalorii w produkcie. Wszystko podane jest w lekki, przejrzysty i nie przytłaczający sposób. Jednolite tło, logo z nazwą oraz grafiki jasno opisujące dany smak.
W przypadku projektu tego opakowania po raz kolejny sprawdza się zasada, że najlepiej i najbardziej skutecznie oddziałuje na Konsumenta prosty, wyrazisty i jasny przekaz. Z takim opakowaniem firma Love Popcorn może być spokojna o poziom sprzedaży flagowego produktu.
będzie mi miło
otrzymać Twoje wsparcie
Popularny program telewizyjny
odwiedza Owocne Studio.
Zobacz krótkie video
Ulubione
Bądź blisko
Jeśli lubisz być blisko rzeczy pięknych, to śledź opakowania świata na facebook.
Zaczniemy od opracowania nazwy, która nada właściwego znaczenia.
Następnie stworzymy dumne logo, które wyróżni ją od konkurencji.
Potem zaprojektujemy opakowanie, które samo wpada do koszyka.
Następnie stworzymy stronę, która wypromuje to w sieci.
Tak, to robimy. Możemy robić to także dla Ciebie.
Napisz studio@owocni.pl lub zadzwoń: 660 970 980