Darmowa oferta
- już za kilka chwil na Twojej skrzynce.
Lick Frozen Yogurt jest zatwierdzony przez gwiazdy i znanych szefów kuchni. Ostatnio, This Way Up mieli za zadanie uruchomić nowy projekt opakowania Lick Frozen Yogurt.
Konstrukcja opiera się na idei nieopisanej chwili przyjemności w lizaniu mrożonego jogurtu. Zespół projektowy uwydatnił język i usta z oryginalnego opakowania i stworzył paletę kolorów bardziej dopasowany do smaku i tekstury konkretnego mrożonego jogurtu.
Z tyłu opakowania widnieje historia dwóch szkolnych przyjaciół i ich historii od skromnych początków utrzymując prostą uczciwość, która pozostaje w sercu marki. Marka ma teraz wizualny podpis, który wyróżnia się na półce, komunikuje rodzaj smaku, a także utrzymuje, że pasja, integracja i dostępność, umacnia Spółkę.
będzie mi miło
otrzymać Twoje wsparcie
Popularny program telewizyjny
odwiedza Owocne Studio.
Zobacz krótkie video
Ulubione
Bądź blisko
Jeśli lubisz być blisko rzeczy pięknych, to śledź opakowania świata na facebook.
Zaczniemy od opracowania nazwy, która nada właściwego znaczenia.
Następnie stworzymy dumne logo, które wyróżni ją od konkurencji.
Potem zaprojektujemy opakowanie, które samo wpada do koszyka.
Następnie stworzymy stronę, która wypromuje to w sieci.
Tak, to robimy. Możemy robić to także dla Ciebie.
Napisz studio@owocni.pl lub zadzwoń: 660 970 980