Darmowa oferta
- już za kilka chwil na Twojej skrzynce.
Innowacyjność czy prostota? Funkcjonalność czy ozdobność?
Ekologia czy tworzywowy mix? Regionalizm czy globalizm?
Zależy tylko od Ciebie!
Zgłoś swoje opakowanie i zostań rynkowym trendsetterem!
Ideą Konkursu na najlepsze opakowanie roku – ART OF PACKAGING niezmiennie jest promowanie świeżego podejścia do projektowania opakowań, które swoją formą wnosiłyby wartość dodaną do sprzedaży. Co roku szukamy i wyławiamy perły wśród artystów, studentów oraz absolwentów uczelni wyższych związanych z wzornictwem przemysłowym oraz projektowaniem opakowań, którzy na każde z nich patrzą jak na niecodzienne wyzwanie. Dzięki udziałowi w konkursie promujemy młode talenty, które mają czas i ochotę zrewolucjonizować polski przemysł opakowań.
Zgłoszenie do Konkursu jest bezpłatne i każdy odnajdzie dla siebie miejsce w jednej z ustalonych kategorii. Gra toczy się nie tylko o nagrodę pieniężną i prestiżową statuetkę, ale o możliwość zaistnienia na rynku i wypromowanie swojego talentu wśród profesjonalnych firm projektujących opakowania!
Aby zgłosić swój udział w edycji Professional wystarczy do 31 stycznia 2014 r. przesłać drogą tradycyjną lub elektroniczną wypełnioną ankietę ze zdjęciem opakowania i jego prototypem. Kategorie oraz regulamin Konkursu znajdują się na www.artofpackaging.pl oraz www.packaging-polska.pl.
Konkurs odbywa się pod honorowym patronatem Ministerstwa Gospodarki oraz patronatem Marszałka Województwa Wielkopolskiego. Współorganizatorem jest Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu. Partnerem zostało Miasto Poznań. Organizatorem ART OF PACKAGING jest EUROPEAN MEDIA GROUP Sp. z o.o., wydawca m.in. miesięcznika branżowego PACKAGING POLSKA.
Zapraszamy na inne konkursy – konkurs na opakowanie oraz Design Award Competition.
będzie mi miło
otrzymać Twoje wsparcie
Popularny program telewizyjny
odwiedza Owocne Studio.
Zobacz krótkie video
Ulubione
Bądź blisko
Jeśli lubisz być blisko rzeczy pięknych, to śledź opakowania świata na facebook.
Zaczniemy od opracowania nazwy, która nada właściwego znaczenia.
Następnie stworzymy dumne logo, które wyróżni ją od konkurencji.
Potem zaprojektujemy opakowanie, które samo wpada do koszyka.
Następnie stworzymy stronę, która wypromuje to w sieci.
Tak, to robimy. Możemy robić to także dla Ciebie.
Napisz studio@owocni.pl lub zadzwoń: 660 970 980