Darmowa oferta
- już za kilka chwil na Twojej skrzynce.
Dobra whisky to produkt wręcz ekskluzywny. Kosztując ją delektujemy się smakiem, aromatem oraz jej bogatą historią. Tak właśnie jest w przypadku produktu firmy Glenmorangie. Stworzenie opakowania, które będzie uwypuklać największe walory whisky z pewnością nie jest prostym zadaniem. To niezwykłe wyzwanie podjęła agencja Butterfly Cannon. A jakie efekty udało się osiągnąć zdolnym projektantom? O tym już za chwilę.
Pride 1978 to 37-letnia whisky. Przez pierwsze 19 lat dojrzewa ona w dębowych beczkach. Po kolejnych 15 latach leżakowania otrzymujemy alkohol, który śmiało może konkurować z najlepszymi trunkami w tej kategorii. Niemniej jednak, aby podkreślić wyjątkowość i jakość whisky Pride 1978 potrzebne jest także wyjątkowe opakowanie. Agencja Butterfly Cannon otrzymała zadanie wykonania projektu w oparciu o dotychczasowy design przypominający karafkę.
Pierwszym elementem, na który należy zwrócić uwagę, jest szeroki pierścień opasający butelkę. Wykonany w kolorze bordowym doskonale współgra z naturalną barwą whisky jeszcze bardziej ją wzmacniając. Krawędzie pierścienia zdobione są złotą lamówką co tylko podkreśla wyjątkowość i ekskluzywny charakter trunku. Kształt karafki jest z jednej strony dosyć futurystyczny, ale z drugiej cały czas mocno nawiązuje do pierwotnej formy, jaką chciał zachować producent.
Słów kilka warto poświęcić także szyjce butelki, która zabudowana jest charakterystycznymi panelami w kolorze złotym. Do prostokątnej formy dopasowana jest także nakrętka. Warto zwrócić uwagę na dosyć oszczędny sposób zdobienia butelki. Bardzo estetyczny napis z nazwą producenta oraz samej whisky nie odwraca wzroku od tego co najważniejsze, czyli wyrazistego koloru trunku. Pomimo swego oryginalnego kształtu karafka jest bardzo stabilna, co również ma duży wpływ na końcową ocenę samego opakowania.
Butelka whisky nawiązująca do solidnej, dębowej beczki, w której przez lata dojrzewa ten trunek, wydaje się strzałem w dziesiątkę. Jednocześnie projekt agencji Butterfly Cannon łączy w sobie tradycyjną formę z futurystycznym, a więc bardzo współczesnym, kształtem.
będzie mi miło
otrzymać Twoje wsparcie
Popularny program telewizyjny
odwiedza Owocne Studio.
Zobacz krótkie video
Ulubione
Bądź blisko
Jeśli lubisz być blisko rzeczy pięknych, to śledź opakowania świata na facebook.
Zaczniemy od opracowania nazwy, która nada właściwego znaczenia.
Następnie stworzymy dumne logo, które wyróżni ją od konkurencji.
Potem zaprojektujemy opakowanie, które samo wpada do koszyka.
Następnie stworzymy stronę, która wypromuje to w sieci.
Tak, to robimy. Możemy robić to także dla Ciebie.
Napisz studio@owocni.pl lub zadzwoń: 660 970 980