Darmowa oferta
- już za kilka chwil na Twojej skrzynce.
Luksusowe alkohole stają się coraz bardziej modne. Cieszą się także stale rosnącą popularnością. Z drugiej strony rosną także wymagania Klientów. Producenci muszą się sporo natrudzić, aby zainteresować Konsumenta swoim produktem. Swego rodzaju przynętą w tym przypadku będzie oczywiście oryginalne opakowanie. Przecież w znacznej mierze to właśnie ono skłania Klienta do zakupu. Doskonale zdawał sobie z tego sprawę producent wódki „El Tinieblo”. I właśnie dlatego postawił przed agencją Anagrama zadanie wykonania projektu dla swojego produktu.
El Tinieblo to wysokiej klasy „mezcal” czyli narodowa wódka meksykańska. Posiada ona bardzo charakterystyczny, słomkowy kolor. Warto dodać, że jej najbardziej znaną odmianą, rozpowszechnianą poza Meksykiem, jest tequila. Możemy zatem wyobrazić sobie, z jak szacownym i gustownym trunkiem mamy do czynienia.
Słomkowy kolor wódki może sprawiać wrażenie bardziej swojskiego. Producentowi zależało tymczasem na osiągnięciu zupełnie innego celu. El Tinieblo miało stać się wódką z najwyższej półki. Dlatego też opakowanie tego zacnego trunku zostało wzbogacone motywem białego jelenia. Jest to oczywiste potwierdzenie unikalności i niepowtarzalności smaku. Poroże białego jelenia, znajdujące się na butelce i opakowaniu, jest swego rodzaju stemplem, potwierdzającym najwyższą jakość produktu.
Idealnym kontrastem dla poroża białego jelenia jest opakowanie utrzymane w czarnej kolorystyce. Zarówno nakrętka, jak i fantazyjnie oplatająca butelkę etykieta, zachwycają idealną czernią. Ten kolor intryguje, a jednocześnie wzbudza respekt. Co najważniejsze bardzo dobrze wypadają na nim napisy oraz motywy graficzne w kolorze srebrnym.
Oprócz unikatowej kolorystyki warto także zwrócić uwagę na dosyć oryginalny kształt etykiety. Dzięki niej opakowanie El Tinieblo staje się połączeniem klasyki oraz nowoczesności.
Wydaje się, że gruntowny lifting, którego efektem jest zupełnie nowe opakowanie wódki El Tinieblo, pozwoli temu produktowi dotrzeć do szerszego grona odbiorców. Jednocześnie widać jak na dłoni, że producent ma ambicje uczynienia z tradycyjnej wódki meksykańskiej iście luksusowego trunku. Oczywiście warunkiem sukcesu jest, obok przemyślanego i efektownego opakowania, także wyjątkowy smak.
A jak Wy odbieracie najnowszą propozycję producenta wódki El Tinieblo?
Designerzy z Meksyku zaprojektowali jeszcze m.in. butelkę wody mineralnej Levite oraz butelkę wody Epura.
Popularny program telewizyjny
odwiedza Owocne Studio.
Zobacz krótkie video
Ulubione
Bądź blisko
Jeśli lubisz być blisko rzeczy pięknych, to śledź opakowania świata na facebook.
Zaczniemy od opracowania nazwy, która nada właściwego znaczenia.
Następnie stworzymy dumne logo, które wyróżni ją od konkurencji.
Potem zaprojektujemy opakowanie, które samo wpada do koszyka.
Następnie stworzymy stronę, która wypromuje to w sieci.
Tak, to robimy. Możemy robić to także dla Ciebie.
Napisz studio@owocni.pl lub zadzwoń: 660 970 980