Darmowa oferta
- już za kilka chwil na Twojej skrzynce.
Spoglądając na ten produkt w pierwszym momencie możemy zwątpić, czy aby na pewno jesteśmy w dobrym dziale. Okazuje się jednak, że tak. Patrzymy na butelkę, której zawartością nie jest alkohol a oliwa. I to oliwa pochodząca od samej królowej oliwek czyli odmiany Koroneiki. My jednak skupimy się bardziej na jakości i oryginalności samego opakowania. Czy ten pomysł greckiego projektanta Ioannisa Fetanisa jest rzeczywiście strzałem w dziesiątkę?
Nadrzędnym celem każdego opakowania jest wyróżnić dany produkt i uczynić go wizualnie atrakcyjnym. Śmiało możemy przyznać, że w przypadku oliwy marki ΔOGMA udało się to w 100%. Jako że mamy do czynienia z produktem z najwyższej półki, to samo opakowanie również powinno podkreślać ten ekskluzywny charakter. Masywna, czarna butelka idealnie spełnia to zadanie. Czerń jest w tym przypadku matowa co dodaje elegancji całej formie. Bardzo ważnymi elementami są z pewnością złote napisy na butelce oraz drewniany korek. Podkreślają one wyjątkowość produktu i dają do zrozumienia Klientowi, że właśnie kupuje produkt z najwyższej półki.
Zarówno na butelce jak i na korku znajduje się logo producenta, którym jest grecka litera delta. Butelka pozbawiona jest zbędnych ozdobników. To co przykuwa uwagę to jej niepowtarzalny kształt, idealnie czarny kolor oraz złote logo. Ciekawym pomysłem jest także dodatkowe zapakowanie butelki w materiałowy woreczek z naniesionym logo firmy. Dokładnie taki, do jakiego zbiera się oliwki. To kolejny atut, który pomaga zdobyć zaufanie Klientów. Stawiając butelkę oliwy ΔOGMA pośród wyrobów innych producentów możemy mieć pewność, że wyróżni się ona „w tłumie”.
Wysokiej jakości produkt wymaga odpowiedniej, oryginalnej a jednocześnie gustownej oprawy. I taką właśnie otrzymała oliwa ΔOGMA. Już samo opakowanie dobitnie pokazuje nam, że jest ona produktem unikalnym i gwarantującym najwyższą jakość.
Czy dla Was taki sposób „zapakowania” oliwy to pozytywna rewolucja czy raczej chybiony zabieg?
będzie mi miło
otrzymać Twoje wsparcie
Popularny program telewizyjny
odwiedza Owocne Studio.
Zobacz krótkie video
Ulubione
Bądź blisko
Jeśli lubisz być blisko rzeczy pięknych, to śledź opakowania świata na facebook.
Zaczniemy od opracowania nazwy, która nada właściwego znaczenia.
Następnie stworzymy dumne logo, które wyróżni ją od konkurencji.
Potem zaprojektujemy opakowanie, które samo wpada do koszyka.
Następnie stworzymy stronę, która wypromuje to w sieci.
Tak, to robimy. Możemy robić to także dla Ciebie.
Napisz studio@owocni.pl lub zadzwoń: 660 970 980