Darmowa oferta
- już za kilka chwil na Twojej skrzynce.
W obecnych czasach coraz bardziej cenimy sobie produkty niszowe i regionalne. Wszechobecna komercja zaczyna już nam dokuczać i powodować znudzenie. Dlatego też poszukujemy produktów nie tak bardzo rozpowszechnionych, nie pojawiających się codziennie w reklamach telewizyjnych, ale jednocześnie wartościowych. Do tej kategorii z pewnością możemy zaliczyć wino Tsamiko.
Tsamiko to regionalny, grecki wyrób, który w rodzimym kraju zdobył sobie sporą popularność. Co ciekawe rozpoznawalność nie jest efektem zakrojonej na szeroką skalę kampanii reklamowej. Nie oznacza to, że wino Tsamiko nie wyróżnia się pod względem wizualnym. Wszakże opakowanie musi dorównywać szlachetnej zawartości. A jak jest w tym przypadku?
Opakowanie wina to w zasadzie jedynie butelka oraz etykieta. Ta pierwsza ma bardzo tradycyjny i powszechny charakter. I chyba tego typu kształt najlepiej pasuje do wina. Etykietę również można określić mianem tradycyjnej. Jednak ta tradycja wcale nie oznacza nudy. Wręcz przeciwnie, już od pierwszego spojrzenia przykuwa wzrok. Wino Tsamiko jest oklejone dwoma rodzajami etykiet. W sposób bezpośredni nawiązują one do greckiej tradycji poprzez…przedstawienie historycznych strojów tutejszych mieszkańców. Pierwsza z etykiet symbolizuje mężczyznę jednocześnie uwidaczniając pewne charakterystyczne elementy jego stroju. Druga etykieta to z kolei grafika przedstawiająca kobietę w tradycyjnym ubraniu.
Etykieta opatrzona jest greckimi napisami oraz utrzymana w stonowanej, jasnej kolorystyce Jednocześnie nie sposób odmówić jej humorystycznego zabarwienia. Dowcipne etykiety doskonale nawiązują do charakteru produktu, który ma przecież rozluźniać i wprawiać Konsumującego w dobry nastrój. Prosta, jakby rysowana ręcznie, trójkolorowa grafika, bezpośrednie nawiązanie do tradycyjnych strojów greckich oraz wyśmienita zawartość butelki tworzą produkt, obok którego nie można przejść obojętnie.
Wino Tsamiko jest doskonałym przykładem tego, jak bardzo cenimy sobie prostotę oraz jasny, klarowny przekaz. Spoglądając na etykietę od razu wiemy, że kupujemy tradycyjny, grecki produkt. Konkretna, treściwa informacja pozwala nam dokonać szybkiego wyboru.
Może pochwalicie się produktami regionalnymi z Waszych rodzinnych stron?
będzie mi miło
otrzymać Twoje wsparcie
Popularny program telewizyjny
odwiedza Owocne Studio.
Zobacz krótkie video
Ulubione
Bądź blisko
Jeśli lubisz być blisko rzeczy pięknych, to śledź opakowania świata na facebook.
Zaczniemy od opracowania nazwy, która nada właściwego znaczenia.
Następnie stworzymy dumne logo, które wyróżni ją od konkurencji.
Potem zaprojektujemy opakowanie, które samo wpada do koszyka.
Następnie stworzymy stronę, która wypromuje to w sieci.
Tak, to robimy. Możemy robić to także dla Ciebie.
Napisz studio@owocni.pl lub zadzwoń: 660 970 980