Darmowa oferta
- już za kilka chwil na Twojej skrzynce.
Od momentu, kiedy nastała moda na dbałość o zdrowie oraz prawidłowe odżywianie, oliwa stała się szalenie popularnym produktem. Wynikiem tego było pojawienie się na rynku wielu producentów. A to z kolei znacznie podniosło konkurencję w tym asortymencie. Chcąc wypromować swój produkt producenci musieli sięgnąć po bardziej oryginalne rozwiązania. Takim z pewnością można nazwać opakowanie oliwy Ritual Bloom. Zastanówmy się zatem nad samym projektem i spróbujmy ocenić jego skuteczność.
Pierwszym elementem, który rzuca się w oczy, jest kształt butelki. Dosyć niezwykły i wyraźnie inny od pozostałych tego typu produktów. Widząc oliwę Ritual Bloom na półce sklepowej można zacząć zastanawiać się, czy aby nie jest to… alkohol. Rzeczywiście kształt butelki jest bardzo podobny do produktów wysokoprocentowych. Jest to jednak w 100% zamierzony zabieg. Szklana butelka ma na celu podkreślenie wysokiej jakości oraz ekskluzywności produktu. Oryginalny kształt serca, grube szkło oraz charakterystyczny korek tylko podkreślają wyjątkowość i niepowtarzalność oliwy Ritual Bloom. Na uwagę zasługuje również motyw graficzny umieszczony na butelce. Jest on oczywistym nawiązaniem do hieroglifów. Symbol przedstawiony na butelce obrazuje nam trzy elementy – słońce, ziemię oraz drzewo. Właśnie dzięki nim uzyskujemy niezwykły produkt, jakim jest oliwa.
Elementem wartym uwagi jest także idealnie białe pudełko zdobione delikatnymi grafikami w kolorze złota. Pudełko symbolizuje pole, na którym wyrasta drzewo oliwne (butelka). Biały kolor wyraża nieskazitelność gruntu. Mocna, szklana butelka symbolizuje zdrowe, silne drzewo dające wysokiej jakości owoce.
Można chyba śmiało powiedzieć, że opakowanie Ritual Bloom tworzy swego rodzaju historię, która mówi nam o pochodzeniu oraz klasie samego produktu. Jednocześnie projektantom udało się uzyskać efekt końcowy, który wyróżnia Ritual Bloom spośród konkurencji. To z kolei przykuwa uwagę Klientów i znacznie zwiększa szanse na sprzedaż produktu. Cel marketingowy został zatem osiągnięty w 100%.
Jak oceniacie taki sposób promocji oliwy?
będzie mi miło
otrzymać Twoje wsparcie
Popularny program telewizyjny
odwiedza Owocne Studio.
Zobacz krótkie video
Ulubione
Bądź blisko
Jeśli lubisz być blisko rzeczy pięknych, to śledź opakowania świata na facebook.
Zaczniemy od opracowania nazwy, która nada właściwego znaczenia.
Następnie stworzymy dumne logo, które wyróżni ją od konkurencji.
Potem zaprojektujemy opakowanie, które samo wpada do koszyka.
Następnie stworzymy stronę, która wypromuje to w sieci.
Tak, to robimy. Możemy robić to także dla Ciebie.
Napisz studio@owocni.pl lub zadzwoń: 660 970 980