Darmowa oferta
- już za kilka chwil na Twojej skrzynce.
Czarnków to małe miasteczko w północnej Polsce. Tradycja warzenia piwa sięga tu w XVI wieku. Proponowana nowa tożsamość Browaru Czarnków, podkreśla podstawowe wartości marki. Logo i reszta materiałów łączą w sobie prostotę i profesjonalizm małych browarów regionalnych z długą tradycją.
Projekt powstaje dla wytwórni piwa o nazwie Noteckie, produkowanego przez browar Czarnków. Etykiety pokazują ilustracje, każda z nich została zaprojektowana z uwzględnieniem cech wyróżniających każdy odpowiedni produkt. Ponadto, każda z nich ma swoje własny czteropak piwa. Został on stworzony w łatwy i wygodny transport dla 4 piw. Opakowanie spełnia funkcję reklamy zewnętrznej. Marka opiera się na stylu vintage. Ważne wartości, których wcześniej brakowało jest podkreślenie tradycji i indywidualnego, niekomercyjnego podejścia do zawodu.
Zobacz inne projekty autorstwa studentów – projekt cygara Havana oraz projekt piwa Inka Premium.
będzie mi miło
otrzymać Twoje wsparcie
Popularny program telewizyjny
odwiedza Owocne Studio.
Zobacz krótkie video
Ulubione
Bądź blisko
Jeśli lubisz być blisko rzeczy pięknych, to śledź opakowania świata na facebook.
Zaczniemy od opracowania nazwy, która nada właściwego znaczenia.
Następnie stworzymy dumne logo, które wyróżni ją od konkurencji.
Potem zaprojektujemy opakowanie, które samo wpada do koszyka.
Następnie stworzymy stronę, która wypromuje to w sieci.
Tak, to robimy. Możemy robić to także dla Ciebie.
Napisz studio@owocni.pl lub zadzwoń: 660 970 980