Darmowa oferta
- już za kilka chwil na Twojej skrzynce.
Olejki zapachowe w większości przypadków kojarzą nam się także z kolorami. To one przecież są wizualnym wyrazem charakteru danego kosmetyku. Okazuje się jednak, że sukces olejków wcale nie jest uzależniony od opakowania zawierającego wszystkie kolory tęczy. Najlepszym tego przykładem niech będzie nowa kolekcja produktów firmy Aromatologic.
Wywodząca się z Grecji firma postanowiła wypuścić zupełnie nową linię olejków zapachowych, która została oparta na składnikach pochodzących z obszaru Morza Martwego. Produkty skierowane są do kobiet i mężczyzn o bardzo wyrafinowanym guście. A to oznacza również wysoko zawieszoną poprzeczkę. Na wysokości zadania musieli stanąć nie tylko producenci olejków, ale także agencja, która podjęła się stworzenia projektu opakowania. Jak poradzili sobie z tym zadaniem projektanci z MouseGraphics?
Pierwszym elementem, na który warto zwrócić uwagę, jest oczywiście logo perfum i samej firmy. Jest to bardzo sprytne i przemyślane połączenie kształtu kropli, symbolizującej olejek, z literą A, która kojarzy się z nazwą firmy. Prosty, ale jednocześnie bardzo skuteczny i łatwo zapadający w pamięci motyw.
Olejki zapachowe tworzące omawianą kolekcję mają przede wszystkim pobudzać pierwotne zmysły. Dlatego też tworząc opakowania do linii Aromatologic projektanci bazowali na prostocie i niemalże surowości. Wszystkie opakowania utrzymane są w spójnej, biało-czarnej kolorystyce. Dzięki temu podkreślona została jednolitość kolekcji. Z drugiej strony, przyglądając się każdemu z nich, możemy stwierdzić, że jest ono bardzo odmienne od pozostałych. Jest to w 100% zamierzony zabieg. Okazuje się bowiem, że w tworzeniu kolekcji opakowań wzięła udział większa grupa projektantów. Każdy z nich opracował własne, niepowtarzalne opakowanie. Dzięki temu możemy natknąć się na motywy etniczne, jak również na futurystyczne formy. Nowoczesność, klasyka i przede wszystkim zupełnie różne spojrzenia na poszczególne produkty. Warto także zauważyć, że każdy projekt posiada wplecioną liczbę określającą numer produktu w kolekcji.
Linia olejków firmy Aromatologic to nie tylko niepowtarzalna kolekcja nut zapachowych. To także pierwszy w historii zbiorowy projekt opakowania. A może projekt zbiorowego opakowania? Samo określenie w tym przypadku nie jest ważne. Najbardziej istotny jest fakt uzyskania zamierzonego efektu. A może ktoś z Was zna inne ciekawe projekty opakowań, dedykowane dla całej kolekcji produktów?
W Grecji powstały jeszcze takie projekty jak Opakowanie materiałów budowlanych BAU oraz butelka oliwy Ritual Bloom.
będzie mi miło
otrzymać Twoje wsparcie
Popularny program telewizyjny
odwiedza Owocne Studio.
Zobacz krótkie video
Ulubione
Bądź blisko
Jeśli lubisz być blisko rzeczy pięknych, to śledź opakowania świata na facebook.
Zaczniemy od opracowania nazwy, która nada właściwego znaczenia.
Następnie stworzymy dumne logo, które wyróżni ją od konkurencji.
Potem zaprojektujemy opakowanie, które samo wpada do koszyka.
Następnie stworzymy stronę, która wypromuje to w sieci.
Tak, to robimy. Możemy robić to także dla Ciebie.
Napisz studio@owocni.pl lub zadzwoń: 660 970 980